073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 18 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה דרוש/ה עוזר/ת איש/ית

העבודה במשרה מלאה ימים א' – ה'

התפקיד כולל: ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות עם בכירים ופגישות מרובות משתתפים, מערב ובקרה על ממשקי עבודה ומשימות מול צוות משפטי רחב, בנוסף נדרשת יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה לצורך תיאום וארגון נסיעות לחו"ל, הפקת חשבונות שכ"ט, מענה ללקוחות, טיפול בנושאים אישיים ועבודה שוטפת.

דרישות התפקיד: תואר ראשון - יתרון, אנגלית ברמה גבוהה- חובה, ניסיון קודם ממשרד עו"ד / רו"ח - יתרון, ידיעת השפה הרוסית – יתרון תואר במשפטים - יתרון, ניסיון בסביבת עבודה עם דרגים בכירים - יתרון, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, ידע ושליטה בתוכנות האופיס ויכולת הקלדה עיוורת.

תפקיד מתגמל, תנאי עבודה מעולים, אווירה חברית ומשפחתית.

המשרה אויישה בתאריך 18/02/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 (גמיש מאד)העבודה כוללת: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אירוח, הזמנות ציוד, הוצאת חשבוניות, הפקת חשבוניות, ניהול קופה קטנה, הוצא חשבון עסקה, הכנת דוחות, שיחות גבייה, הכנת תיקי לקוח, דאגה לנראות המשרד, התנהלות מול עו"ד, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד הקלדות, הדפסות, תיוקים.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי. אנגלית רמה טובה- חובה....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:00-17:00/16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות וישיבות, הזמנת ציוד משרדי, התנהלות מול תוכנת עו"דכנית, אחריות על נראות המשרד, קשר מול אנשי ניקיון וספקים, הכנת מסמכים רשמיים, קבלת קהל, אירוח, הדפסות, תיוקים, סריקות, דואר, פקסים, שליחויות.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, אנגלית - ברמה טובה, ניסיון במשרד עו"ד - חובה...