073-2270270

המעסיק כבר זימן 3 לראיון

משרד עו"ד בת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד.

העבודה בימים א-ה בין השעות 8:30-16:00.

התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הזמנת ציוד, הכנת מסמכים, פתיחת תיקים והכנתם, הוצאה והכנת חשבוניות, התנהלות מול ספקים והזמנת מציוד, תיוקים, הקלדות, דואר, שליחויות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון בתוכנת עו"דכנית- יתרון.

המשרה אויישה בתאריך 26/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה של המשרד, קבלת קהל, מענה טלפונית וניתוב שיחות, ניהול יומן רישום אורחים, מתן שירות לשותפים ועורכי דין, קבלת דואר, ראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.תחומי אחריות: הזנת שעות נוכחות ותקן.הזנת ניצול ימי חופשה ומחלה.טיפול שוטף בדוחות נוכחות של כלל העובדים.טיפול בקליטת עובדים חדשים .טיפול בסיומי העסקה.ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון.הפקת דוחות אקסל. דרישות התפקיד: ניסיון קודם מתחום הכספים- חובה.תעודת חשבת שכר+ הנהלת חשבונות 1+2- יתרון.ניסיון במערכות חילן- יתרון .ניסיון בחשבשבת- יתרון.שליטה ב- EXCEL- חובה.סדר, ארגון וחשיבה אנליטית.יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות....
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה' בין 8:00-15:00התפקיד כולל :ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת אורחים, אירוח, כריכות צילומים, דואר, הגשת קפהאדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה יחסי אנוש מעוליםשרותיות ללקוחות פנים וחוץ.יוזמהעצמאותיכולת עבודה בצוותיכולת עבודה עם הרבה משימותדייקנותשליטה מלאה באופיס...