073-2270270

כבר 11 מועמדויות הוגשו

משרד עו"ד בת"א מחפש מנהל/ת משרד.

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00

העבודה כוללת: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אירוח, הזמנות ציוד, הוצאת חשבוניות, ניהול קופה קטנה, סיוע בהכנת משכורות, הוצא חשבון עסקה, הכנת דוחות, שיחות גבייה, הכנת תיקי לקוח, דאגה לנראות המשרד, התנהלות מול הרשתות החברתיות ושיווק המשרד, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד הקלדות, הדפסות, תיוקים.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - חובה, ניסיון בתוכנת קומיט - יתרון משמעותי. 

אנגלית רמה טובה - חובה, שליטה מלאה ברשתות החברתיות האינטרנט - חובה.

התחלה מיידית.

המשרה אויישה בתאריך 22/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: * מענה טלפוני: ניתוב שיחות, סינון לפי מדיניות המשרד, מתן מידע ראשוני. * קבלת קהל: קבלת לקוחות ואורחים, הכוונה ודאגה לנוחותם. * תפעול שוטף: טיפול בדואר ושליחויות, עדכון רשימות טלפונים. * עבודה מול ספקים: תיאום מול שליחים ושירותים חיצוניים. *תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע לצוות המשרד בביצוע משימות מזדמנות.דרישות:• ניסיון קודם בעבודה דומה – יתרון • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ובמערכות ניהול משרד • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש...

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: * מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידה * מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחותדרישות:* ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. * אנגלית ברמה גבוהה * סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות, כישורים בין אישיים טובים. ...
העבודה בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00 ימי חמישי 8:00-16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות, השגת שיחות, קבלת קהל, כריכות, הדפסות, מיילים, סיוע בעניינים אישיים ומקצועיים,במידת הצורך גיבוי בעמדות השונות ותמיכה במערך הבק אופיס.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה....