073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בבורסה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס.

העבודה בימים א-ה בין השעות 9:00-18:00 או 8:00-17:00.

התפקיד כולל: תיוקים, סריקות, צילומים, סידור חדרי ישיבות והכנת קפה, הזמנות מלאי, מתן סיוע למזכירות הקבלה במידת הצורך.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי- יתרון, ידע בתוכנת outlook- חובה. התחלה מיידית.יידית.

המשרה אויישה בתאריך 18/12/2019

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכה, המעוניינ/ת לקחת חלק בבניה ופיתוח בית ספר חדשני לרפואה.עבודה בימים א' - ה' משרה מלאה בין 8:00-16:00הגדרת התפקיד:הגדרת התפקיד:ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים. ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול. ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נצי...
המשרה בימים א-ה במשרה מלאה התפקיד כולל: Back Office תמיכה בפעילות המחלקה. ניהול, בקרה ותיאום של תהליכים משפטיים ורגולטוריים, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים (בנקים, רשויות, משרדי עו"ד), הכנת דו"חות סטטוס שבועיים, הגשת מסמכים ותיאום שליחויות, ניהול יומן ותזכורות למחלקה, מעקב יומי אחר ביצוע משימות ומתן תזכורות בהתאם,.דרישות התפקידניסיון קודם כעוזר/ת משפטי/ת, מזכיר/ה משפטי/ת או תפקיד Back Office דומה – יתרון משמעותי.השכלה אקדמית רלוונטית – יתרון (משפטים / מנהל עסקים / מנהל ומזכירות).שלי...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:30-17:30 (גמיש)העבודה כוללת: בניהול פרויקטים, הוצאת חשבוניות וקבלות, הכנת דוחות ומשכורות, אפי אוור, רווחה, קליטת עובדים ספקים ניהול מו"מ , הזמנת ציוד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרציה קודם - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון בתוכנת עו"דכנית - יתרון אנגלית ברמה טובה - חובה....