073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בוטיק בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-17:00.

התפקיד כולל: תיאומי פגישות, ניהול יומן, מענה טלפוני, הקלדות, הזמנת ציוד, הוצאת חשבוניות, גבייה, ניהול קופה קטנה, הוצאת חשבוניות וקבלות, מעקב בנט המשפט, הנפקת דו"חות, אירוח וכו'.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, ידע בהנהלת חשבונות בסיסית- יתרון משמעותי, אנגלית- טובה, זמינות מיידית. 

המשרה אויישה בתאריך 26/12/2019

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

אופי משפחתי משלם מעל לממוצע חופש פעולה
משרדנו מחפש מנהל/ת משרד עם אחריות, סדר ויחסי אנוש מצוינים.אנחנו מתמחים בתחום הנדל"ן, ומחפשים מישהו/י עם ראש גדול, רצון ללמוד ולהתפתח, ויכולת ניהולית טובה. ניסיון קודם – יתרוןידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותיעבודה במשרה מלאה | ימים א'-ה' | 09:00–17:00...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00התפקיד כולל: ניהול וחמן מורכב ותיאום פגישות מרובות משתתפים, היכרות עם תוכנת זום, מתן מענה טלפוני ופרונטלי, קשר מול לקווחות, הגשת חומר לביהמ"ש, בדיקת החלטות, אירוח וכו'. נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון מוכח בניהול יומנים ותיאומי פגישות - חובה....
העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאום פגישות מרובות משתתפים, צילומים, דואר, שליחויות, הגשת חומר לביהמ"ש, סיוע למנהלת המשרד וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון....