073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בוטיק בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-17:00.

התפקיד כולל: תיאומי פגישות, ניהול יומן, מענה טלפוני, הקלדות, הזמנת ציוד, הוצאת חשבוניות, גבייה, ניהול קופה קטנה, הוצאת חשבוניות וקבלות, מעקב בנט המשפט, הנפקת דו"חות, אירוח וכו'.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, ידע בהנהלת חשבונות בסיסית- יתרון משמעותי, אנגלית- טובה, זמינות מיידית. 

המשרה אויישה בתאריך 26/12/2019

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

עבודה במשרה מלאה 9:00-18:00 גמיש מעטהתפקיד כולל: ניהול שוטף של פעילות המשרד – תיאום פגישות, תיעדוף משימות, טיפול בפניות לקוחות ותמיכה כללית בעבודת עורכי הדיןניהול צוות אדמיניסטרטיבי – קליטה, הכשרה, חלוקת עבודה, מעקב ביצוע והובלה לעמידה ביעדיםבקרת איכות שירות – הקפדה על תגובה מהירה, מדויקת ומכבדת ללקוחות (ישראלים וזרים), ניהול ממשקי שירות בעברית ואנגליתתמיכה בהנהלה – ליווי תהליכים רוחביים, הכנת חומרים לפגישות, תמיכה בניהול פרויקטיםממשק עם לקוחות וספקים – טיפול בחוזים, תשלומים, גבייה, עבודה שוטפת ...
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.תחומי אחריות: הזנת שעות נוכחות ותקן. הזנת ניצול ימי חופשה ומחלה. טיפול שוטף בדוחות נוכחות של כלל העובדים. טיפול בקליטת עובדים חדשים . טיפול בסיומי העסקה. ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון. הפקת דוחות אקסל.  דרישות התפקיד: ניסיון קודם מתחום הכספים- חובה. תעודת חשבת שכר+ הנהלת חשבונות 1+2- יתרון. ניסיון במערכות חילן- יתרון . ניסיון בחשבשבת- יתרון. שליטה ב- EXCEL- חובה. סדר, ארגון וחשיבה אנליטית. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. ...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....