073-2270270

כבר 24 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-17:00 ופעמיים בשבוע בין השעות 10:00-19:00.

התפקיד כולל: מתן מענה למחלקות השונות, סיוע בתחום המשפטי, ניהול יומנים, שיחות ועידה, מענה טלפוני, אירוח, הזמנות ציוד, הגשות בנט המשפט, מעקב אחרי תיקים והחלטות, שלחויות, סריקות, כריכות ופקסים, טיפול בדואר נכנס ויוצא , ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, 

ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, התחלה מידית.

המשרה אויישה בתאריך 02/06/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00התפקיד כולל: ניהול וחמן מורכב ותיאום פגישות מרובות משתתפים, היכרות עם תוכנת זום, מתן מענה טלפוני ופרונטלי, קשר מול לקווחות, הגשת חומר לביהמ"ש, בדיקת החלטות, אירוח וכו'. נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון מוכח בניהול יומנים ותיאומי פגישות - חובה....
העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאום פגישות מרובות משתתפים, צילומים, דואר, שליחויות, הגשת חומר לביהמ"ש, סיוע למנהלת המשרד וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון....
עבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00התפקיד כולל: ניהול לוחות זמנים של מס' עו"ד ושותפים, ניתוב שיחות, משימות אדמיניסטרטיביות כלליות כמו הכנה של חדר הישיבות לקראת ישיבה, פינוי לאחריה, דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון...