073-2270270

כבר 16 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בעזריאלי דרוש/ה מזכיר/ה

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל ואירוח, דאגה לנראות המשרד, עבודה מול רשויות, הכנת תיקי לקוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, הדפסות, תיוקים, כריכות, דואר ועוד. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד ניסיון - חובה, אנגלית - טובה. 


המשרה אויישה בתאריך 15/01/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'- ה' בין השעות 9:00-18:00- (אין גמישות)התפקיד כולל: מענה טלפוני ומתן שירות שוטף לשותפים, לעו"ד, לקוחות ועובדי המשרדתיאום ישיבות מורכבות, זום, ניהול מספר יומנים במקבילמשימות משרד שוטפות, אירוח חדרי ישיבות,הזמנת ציוד משרדי, שירותי דואר ועבודות מנהלה נדרשת ידיעת השפה האנגלית (הזמנת טיסות ומלונות, כנסים ועוד) ...
זמינות למשרה מלאהתחומי אחריות:יצירת תוכן לעמודי הסושיאל של המשרדניהול תוכן אתר האינטרנט ניהול מערכת הדיוור והכנת ניוזלטרים הכנת עיצובים גרפיים באמצעות Canvaהכנת פרזנטציותיישום פרויקטים שיווקיים  דרישות התפקיד:בוגר/ת תואר ראשוןנסיון קודם בשיווק – לפחות שנהנסיון קודם ביצירת תוכן לפלטפורמות הסושיאל – חובהיכולות גבוהות בכתיבת תוכן בעברית ובאנגלית - חובהנסיון ושליטה מצוינת ב- Canva - חובהאנגלית ברמה גבוהה ...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00התפקיד כולל: ביצוע פרויקטים, גבייה, קשר שוטף עם לידים של בנינים חדשים ומעקב אחר לקוחות חדשים סיוע בתחום האדמיניסטרציה.נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון בתחופ הנדל"ן - יתרון משמעות....