073-2270270

המעסיק כבר זימן 6 לראיון

למשרד עו"ד בעזריאלי דרוש/ה מזכיר/ה

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל ואירוח, דאגה לנראות המשרד, עבודה מול רשויות, הכנת תיקי לקוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, הדפסות, תיוקים, כריכות, דואר ועוד. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד ניסיון - חובה, אנגלית - טובה. 


המשרה אויישה בתאריך 15/01/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

-       אחריות מלאה על תהליכי הגבייה במשרד: מעקב, בקרה ועמידה ביעדי גבייה מוגדרים.-       ניהול קשר שוטף ורציף עם לקוחות המשרד, כולל מענה מקצועי לפניות ושאלות בנושאים פיננסיים.-       עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות המשפטי ועם הנהלת המשרד לצורך פתרון חסמים ושיפור תהליכים.-       הפקת דוחות תקופתיים, ניתוח נתונים כספיים ומתן המלצות לשיפור ביצועים ומדדים.&nbs...
משרה א'-ה' בין השעות: 16:00-21:00 שישי אחת לחודש התפקיד כולל: * מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול יומן * שיחות ועידה * ראש גדול, חרוצה, מוסר עבודה גבוה.דרישות התפקיד: * הכרת מערכות Outlook, טימס/זום * אנגלית ברמה גבוהה / שפת אם * זמינות מיידית. * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחות ...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה של המשרד, קבלת קהל, מענה טלפונית וניתוב שיחות, ניהול יומן רישום אורחים, מתן שירות לשותפים ועורכי דין, קבלת דואר, ראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש....