073-2270270

כבר 16 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בעזריאלי דרוש/ה מזכיר/ה

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל ואירוח, דאגה לנראות המשרד, עבודה מול רשויות, הכנת תיקי לקוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, הדפסות, תיוקים, כריכות, דואר ועוד. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד ניסיון - חובה, אנגלית - טובה. 


המשרה אויישה בתאריך 15/01/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00התפקיד כולל: ביצוע פרויקטים, גבייה, קשר שוטף עם לידים של בנינים חדשים ומעקב אחר לקוחות חדשים סיוע בתחום האדמיניסטרציה.נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון בתחופ הנדל"ן - יתרון משמעות....
העבודה בימים א'-ה' למשרה מלאה. גמישהתפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, טיפול בעניינים מקצועיים ואישיים של השותף, קשר אישי ורציף עם לקוחות, גבייה מלקוחות, התנהלות בתוכנת נט המשפט, דואר, עדכון חיובים במערכת, תתכן גם עבודה כמו בדיקת ניגוד עניינים, אירוח לקוחות פקסים, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות-מועמדים עם ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה!אנגלית ברמת טובה מאד- חובה!שירותיות ויחסי אנוש טובים....
העבודה בימים א'- ה' במשרה מלאההתפקיד כולל: הוצאה לפועל של תכניות שיווק בשיתוף המחלקות המקצועיותתפעול וניהול התכנים באתר המשרדניהול הרשתות החברתיותעבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו (בתי דפוס/גרפיקאים/משרד יח"צ)ייזום והובלה של אירועים/שולחנות עגולים/ובינרים ועודפיתוח והפקת תוכן שיווקי וחומרים שיווקים- מאמרים, סרטונים, ניוזלטרים וכיו"ב- בעברית ובאנגליתדרישות התפקיד: תואר ראשון רלוונטי - עדיפות למנהל עסקים/שיווקאנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותישליטה גבוהה בתוכנות officeיחסי אנוש מעולי...