073-2270270

כבר 23 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בר"ג דרוש/ה מזכיר/ת קבלה

העבודה במשרה מלאה בין השעות: 8:00-17:00.

התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה טלפוני, ניהול יומנים, עבודה צמודה ושוטפת מול עו"ד ושותפים, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון, ידע בתוכנת outlook- חובה, יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה אינטנסיבית.

המשרה אויישה בתאריך 28/10/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

:העבודה בימים א'-ה' בין 8:30-16:30התפקיד כולל: ניהול משימות יומיומיות הקשורות לפעילות השוטפת של המשרד, ניהול יומן, קביעת פגישות, מענה לשיחות טלפון ודוא"ל , ריכוז נתונים , התנהלות מול רשויות , אדמיניסטרציה שוטפת.נדרשת שליטה מלאה באופיס, אאוטלוק. דרישות:ניסיון עו"ד - יתרון, אנגלית ברמה טובה - יתרון .-...
שעות נוחות העובדים במרכז מקצוענות ללא פשרות
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור, פתיחת תיקים, התנהלות מוך מסמכים משפטיים, טאבו, רשות מקרקעין, העברת כספים ואיסוף חומר לרו"ח.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון....
תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף.המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.הכישורים הנדרשים :אקדמאי - חובהניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול – יתרוןגישה ומכוונות טכנולוגית - חובהניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובהידע וניסיון ...