073-2270270

המעסיק כבר זימן 6 לראיון

עו"ד דובר.ת אנגלית כשפת אם לעיסוק בתחום הליטיגציה המורכבת למשרד בוטיק איכותי ומדורג

למשרד בוטיק מ"טיר 1", שעוסק בליטיגציה מסחרית גבוהה, דרוש.ה עו"ד דובר.ת אנגלית שפת אם לעיסוק בליטיגציה מסחרית בדגש על סכסוכי שליטה, תובענות נגזרות וייצוגיות, תביעות חוזיות מורכבות וכדומה.

לא נדרש ניסיון קודם (המשרה מתאימה גם לעו"ד בתחילת דרכם.ן וגם לעו"ד מנוסים.ות). יכולת משפטית גבוהה של הבנה, כתיבה וניתוח - חובה!

עבודה במשרה מלאה, יום עבודה מהבית פעם בשבוע ותנאי עבודה מצויינים למתאימים.ות.


המשרה אויישה בתאריך 19/12/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

מקצוענות ללא פשרות העובדים במרכז מקום שהוא בית
המשרד מוביל בתחום הפחתת חיובי מיסוי עירוני לחברות וארגונים גדולים בארץ.דרוש עו"ד מצטיין/נת, חרוץ/צה, מסודר/ת, בעל/ת ידע ונכונות ללמוד ולהתקדם.עדיפות לבעלי ניסיון של שנתיים לפחות בתחום משפט מנהלי ו/או מיסוי עירוני.תיבחן מועמדותם של מועמדים מצטיינים לאחר התמחות וכן של מועמדים מצטיינים ללא נסיון קודם בתחום המעוניינים להשתלב בו....
מקצוענות ללא פשרות נמצא בחוד החנית
למשרד מוביל ומדורג בתחום הנדל"ן דרוש/ה עו"ד עם 3 שנות ניסיון לפחות בתחום התחדשות עירונית, תמא 38, פינוי בינוי. דגש על עבודה עם יזמים (לא מייצגים דיירים).תכונות נדרשות: עצמאי/ת, כישורי מו"מ, יכולת עמידה בלחץ....
מקצוענות ללא פשרות
לארגון של רשויות המקומיות, דרוש/ה יועץ/ת משפטי/ת להצטרפות לצוות. התפקיד כולל אחריות מגוונת בתחום המשפט המסחרי, ניהול הסכמים וליווי פעילות בינלאומית, לצד ריכוז ועדות מפתח בארגון.תחומי אחריות עיקריים:1.    ניהול ועריכת הסכמים מסחריים:ניסוח, עריכה וניהול משא ומתן של הסכמי התקשרות עם ספקים חיצוניים ונותני שירותים במגוון תחומים.טיפול שוטף בחוזים מסחריים מקצה לקצה – משלב הטיוטה ועד לחתימה.יצירת שיתופי פעולה משפטיים עם שותפים עסקיים ומיזמים חדשים של הארגון.2.    ...