073-2270270

 משרד עו"ד באזור בסר בבני ברק מחפש מזכיר/ה חלקית

העבודה במשרה מלאה במשמרות בימים ב', ג', ד' - 6 שעות

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות, הכנת מסמכים, הזמנת שליחויות, מתן מענה ללקוחות ועובדי המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרד עו"ד- יתרון משמעותי, אנגלית ברמה בסיסית. תחילת עבודה מיידית.

המשרה אויישה בתאריך 05/12/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....
העבודה בימים א'-ה', 8.5 שעות עבודה פעמיים בשבוע עד 18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, תיאומי פגישות וניהול יומני מהנדסים ומנהלים, התנהלות מול ספקים, הזמנת ציוד, ניהול פרויקטים, עזרה אדמיניסטרטיבית שוטפת לעובדי החברה ואורחיה, עבודה מול גורמים בכירים, תכנון סדנאות וביקורי אורחים מחו"ל לרבות תיאומים וניהול לו"זדרישות התפקיד: · ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה.· שליטה ביישומי מחשב, לרבות Office, Outlook, Zoom וכיו"ב – חובה.· אנגלית ברמה גבוהה – חובה.· חריצות, קפדנות, דייקנות ומסירות, "ראש גדול" וירידה ל...
העבודה בימים א'-ה' בין 9:00-17:00התפקיד כולל: התפקיד כולל: ניהול צוות מזכירות, אחריות על ביצוע משימות, הוצאת חשבוניות וקבלות בגין לקוחות שמשלמים בהעברות בנקאיות, צ'קים, גבייה, הפקת דו"ח גבייה, מעבר על תקינותו מענה ללקוחות, הפקת חשבונות עסקה ושליחה ללקוחות עסקיים במייל, ניהול משרד על כל היבטיו.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה, ניסיון בניהול - חובה, אנגלית ברמה גבוהה- חובה...