073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

מעסיק קיים, יש לך כבר חשבון?

כניסה למערכת קודקס

מעסיק? העובד הבא שלך נמצא כאן


אנחנו יודעים שלא קל למצוא מועמדים טובים. צוות היועצים שלנו מאפשר לך לאתר את המועמדים האיכותיים והמתאימים ביותר לארגון שלך, בלי שתצטרך לעבוד קשה.


למה כדאי לעבוד איתנו?


השילוב בין הטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, הון אנושי יוצא דופן ושיטות עבודה מעמיקות המבוססות על ראיון וניתוח התנהגותי, מאפשר לנו להבין את הדנ״א של המעסיק ולהתאים לו את המועמד המתאים ביותר עבורו. בזכות יכולות אלו, 89% מהמועמדים מדווחים על שביעות רצון מהשמתם, גם כעבור שנה. זהו אחוז פנומנלי, הגבוה בעשרות מונים מכל ערוץ גיוס אחר.


המערכת החדשה שלנו, תמיד איתך


המערכת שלנו חכמה ולומדת כל הזמן. היא לומדת מי העובדים שאתה הכי מרוצה מהם ועל מי אפשר היה לוותר ומסייעת לך לחסוך זמן על ראיונות מיותרים, להמנע מגיוסים המועדים לכישלון, לדעת מדוע מישהו שרצית העדיף מעסיק אחר ובייחוד - להבין בדיוק איך אתה נתפס בעיני השוק ואיך להשתפר.

התקדמו למערכת החדשה שלנו עם ליווי אישי לאורך כל הדרך

לצד החדשנות הטכנולוגית, צוות היועצים שלנו פועל כדי לספק לך את המענה המושלם: נבין וננתח יחד מהו אופי העסק, מה בדיוק אתה מחפש ומיהו המועמד האידיאלי לתפקיד. לאחר שנקבל את התמונה המלאה - הכדור עובר לידיים שלנו. נאתר עבורך את המועמדים הטובים והמתאימים ביותר ותגלה כי תהליך הגיוס מעולם לא היה פשוט יותר.

השאירו פרטים

לא נדרשת כל הטמעה או התקנה