073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

מציג 30 משרות, אבל יש עוד :)

העבודה בימים א'-ה' למשרה מלאה 9 שעותהתפקיד כולל מעקב שוטף אחר חשבונות, הפקת חשבוניות, בקרה ודיווח כספי, הכנת דוחות, דיון מול השותפים והתנהלות מול לקוחות בכל הקשור לתשלומים.ניסיון רלוונטי קודם - יתרון (אפשרי מהצבא)אנגלית ברמה טובה מאודהיכרות ושליטה מלאה בתוכנות האופיסזמינות למשרה מלאה במטה הפירמה שבתל אביב (ליד רכבת)יכולות סדר וארגון, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים!...

כבר 9 מועמדויות הוגשו

משרה מלאה א-ה בין 9:00-17:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות לשותפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד. דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 (גמיש)העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, העבודה כוללת עבודת מזכירות ואדמיניסטרציה שוטפת וכן אחריות על הפקת אישורי זכויות, מסמכי המחאת זכויות, הערות אזהרה, הגשות בנט המשפט, רמ"י וטאבו. העבודה הינה מול עורכי דין במשרד ומחוצה לו וכן מענה טלפוני ללקוחות המשרד.עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.דריש...
עבודה מאתגרת מקצוענות ללא פשרות
העבודה במשרה מלאה ימים א' – ה' במשרה מלאה/ חלקיתהתפקיד כולל: התפקיד כולל :תפעול שוטף של תהליכי יצירת חשבונות בפירמה, התפקיד כרוך בעבודה ישירה מול רפרנטי גביה ושליחת חשבונות ללקוחות הפירמה.דרישות: זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה', עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.תואר ראשון או הכשרה מקצועית בתחום הכספים - יתרון.ניסיון של שנה לפחות בתחום - יתרון.ידע באקסל ברמה גבוהה - יתרון.אנגלית ברמה טובה - יתרון.מיומנויות נדרשות:אחריות, שירותיות, אסרטיביות, סבלנות, דיסקרטיות, יכולת עבודה תחת לחץ ומולטיטסקינג, ...
העבודה בימים א'-ה' 7 שעותהתפקיד כולל: ניהול תיק לקוח, מענה טלפוני, התנהלות מול גורמים בחו"ל, ניהול יומן ותיאום פגישות של הבעלים, מעקב אחר משימות, הזמנת ציוד, טיפול בדואר נכנס ויוצא , קשר עם ספקים, טיפול בתקלות, תיוקים, הדפסות, וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה , ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה מאד - חובה. ...
עבודה במשמרות (חובה זמינות מלאה, אין גמישות לעבודה רק בשעות הבוקר)+ שישי אחת לחודש. שעות אמצע שבוע: 7-15:30, 14:30-21 לא מתאימה לסטודנטים! התפקיד כולל:* תפעול שוטף של חדרי הישיבות * תיאום פגישות בחדרי הישיבות * הכנת חדרי הישיבות לפגישות * קבלת אורחים * הזמנת כיבוד ומוניותדרישות התפקיד: * אין צורך בניסיון קודם * ניסיון בתפקיד שירות פרונטלי- יתרון משמעותי * אנגלית ברמה טובה חובה * ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון ...
איוש עמדת קומה.ניהול יומני חדרי הישיבות .מתן שירות לשותפים ועורכי דין. ראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש....
למשרד בתחום ניהול נכסי נדל"ן דרוש/ה מנהל/ת משרד תאור המשרההעבודה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00 (גמיש)התפקיד כולל: ניהול כלל המשרד בכל הפן האדמיניסטרטיבי, התנהלות מול דיירים ורשויות, הכנת מסמכים נדרשים, הכנת חומר למנהלת חשבונות, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, ניהול תיקי לקוח, הכנת תיקים, הדפסות, תיוקים, הוצאת חשבוניות, קבלות, שיחות גבייה ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, ניסיון בהנהלת חשבונות -יתרון משמע...
ימים א-ה במשרה מלאההתפקיד כולל: אחריות על כלל הנכסים והנוכחות הדיגיטלית משלב האסטרטגיה ועד הפעלה Hands on בסושיאל – טיפול בערוץ הסושיאל A to Z - גיבוש אסטרטגית נוכחות המותג למספר קהלי יעד ובמספר פלטפורמות. בניית תכנית עבודה וגאנט, רעיונאות, כתיבה והפקה של פוסטים, סרטונים, רילס וכו', הפצה, קידומים וקמפיינים. אתר אינטרנט - ניהול ותחזוקה כולל עדכונים שותפים, כתיבת תוכן וכו'. חלק מצוות שיווק, בכפוף למנהלת המחלקהעבודה ומתן מענה לממשקים רבים בארגון עבודה מול ספקים חיצוניים  דרישות חובה: &nb...
משרה מלאה – 8 שעות ביוםהתפקיד כולל:אחר חיובי לקוחותהפקת חשבונות ללקוחות במערכת ERPדרישותתואר ראשון – חובהידע ב SAP B1 - יתרוןידע באקסל – יתרוןראש גדול ואינטליגנציה...
העבודה בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות המשרד, ניתוב שיחות, קבלת קהל ותיאומי פגישות, הזמנות כיבוד, שליחויות ודואר.התפקיד דינמי ומתממשק עם גורמים מרובים כולל אורחי המשרד ועובדים ולכן חשוב לנו יחסי אנוש ורמת שירות בלתי מתפשרת.סדר וארגון, ירידה לפרטים ואחריות, תקתקנות והגדלת ראש.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה....
עבודה מאתגרת מקצוענות ללא פשרות
העבודה במשרה מלאה ימים א' – ה' במשרה מלאהתפעול כלל היבטי השיווק של הפירמה ועבודה צמודה עם הצוות המשפטי, צוות משאבי אנוש והפיתוח העסקי ליזום והוצאה לפועל של תוכניות שיווקיות ואירועי השיווק השוטפים.התפקיד כולל:   ·      פיתוח תוכן כגון מצגות ללקוחות, חומר שיווק לפרזנטציות, סרטונים, מדריכים אלקטרוניים, אינפוגרפיקות, וברושורים. ·      ניהול שיווקי של שיתופי הפעולה במסגרת קשרי החוץ והיח"צ.·      ניהול ...
העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:30-17:00 ופעמים בשבוע עד 18:00התפקיד כולל: התנהלות מול בתי משפט, פתיחת תיקים, התנהלות מול לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, הזמנת ציוד, הגשות ומעקב בנט המשפט, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, שלחויות, הדפסות, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה, ניסיון על תוכנת עו"דכנית ונט המשפט - חובה. ...
המשרה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00/9:00-18:00התפקיד כולל: תיאומי פגישות, ניהול הבכיר - מקצועי ואישימענה לטלפונים, טיפול בלקוחות ופעולות אדמיניסטרציה שונות, רכש וכיו"ב.דרישות התפקיד: ניסיון- חובהאפשר גם מהצבא – בתור קצין/נה....
אופי משפחתי
העבודה בימים א'-ה' במשמרות 08:30-17:00 | 10:30-19:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לטלפונים, התנהלות מול ספקי המשרד, קבלה ואירוח לקוחות, אחריות על: שליחויות, הגשות לבית משפט, דואר, צילומים והכנת נספחים, כספים והנה"ח הכולל: מעקב גבייה והוצאות, חיובים חודשיים – עבודה על תוכנת "משפטית", התנהלות עם חשבונות נאמנות.מה חשוב לנו? ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה,ניסיון עבודה במשרד עורכי דין - יתרוןניסיון עבודה עם נט המשפט - יתרוןניסיון ורקע בהנהלת חשבונות בסיסית - יתרוןשליטה מוחלטת בסביבת ע...
 העבודה במשרה מלאה בין השעות : 08:00-16:30 (קיימת גמישות בשעת ההתחלה)התפקיד כולל:מתן שרות אדמיניסטרטיבי ל- 4 שותפים:ניהול יומנים מורכבים.מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלית. תיאום ישיבות, שיחות ועידה, נסיעות לחו"ל.סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית.דרישות התפקיד:ניסיון כמזכיר/ה אישי/ת, עוזר/ת אישי/ת. – חובה (ניסיון מהצבא אינו מספיק)אנגלית ברמה גבוהה - חובהשליטה מלאה ב –Outlook .תכונות וכישורים אישיים: רמה בינאישית גבוהה, ייצוגי/ת, שירותיות גבוהה, עבודה בצוות, פרואקטיביות...
העבודה בימים א'-ה' משרה מלאה או חלקיתהעבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, הכנת קפה, אירוח, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- חובה...
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה' בין 8:30-17:00התפקיד כולל : ניהול שוטף של הנכסים הדיגיטליים של הפירמה (אתר הפירמה, רשתות חברתיות וכו), בקרה ואופטימיזציה שוטפת           ⁃          פיתוח וכתיבת תוכן שיווקי בעברית ואנגלית לערוצי המדיה של הפירמה ובכלל           ⁃          ניהול קשרי לקוח...
העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00 (גמיש)התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני, תיאום פגישות,, קשר שוטף עם לקוחות, הכנת קפה, אירוח, הדפסות, כריכות, הגשת שתיה, טיפול במיילים ובאדמיניסטרציה השוטפת....
עבודה במשרה מלאה התפקיד כולל: ניהול צוות מזכירות, אחריות על ביצוע משימות, הוצאת חשבוניות וקבלות בגין לקוחות שמשלמים בהעברות בנקאיות, צ'קים, גבייה, הפקת דו"ח גבייה, מעבר על תקינותו, שליחת הודעות לפי תאריכים, מענה ללקוחות, בנושא גבייה והוצאת שיחות לאלה שנמצאים בפיגור, ביצעו התאמות של חשבון העו"ש הרגיל וחשבון עו"ש פיקדונות, הפקת חשבונות עסקה ושליחה ללקוחות עסקיים במייל, מעקב אחר קבלת הוצאות משפט, החזרי ערבונות ואגרות.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה, ניסיון בניהול - חובה, אנגל...
עבודה במשרה מלאה עד 18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, סיוע לכלל עו"ד, מתן פתרונות בזמן אמת, התנהלות מול תוכנות משפטיות ומסמכים, איסוף חומר מגורמים שונים, מענה לטלפונים, הדפסות, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -יתרון, אנגלית ברמה טובה מאד- חובה....
העבודה בימים א-ה למשרה מלאההתפקיד כולל: עבודה בצמוד לשותפים המנהלים בחברהניהול מקצועי של צוות המזכירותבקרה על תהליכי עבודה, אחריות על התפעול והאחזקה השוטפים של המשרד- הזמנות מכולת, כיבוד, ציוד משרדי ועוד, טיפול בתשלומי ספקים, מעקב הוצאות ועוד.קופה קטנהניהול תקציבהכנת משכורותמתן מענה וסיוע לרו"ח של החברהחיובי עובדים – מעקב דיווח וניתוח נתוניםשיווק – פרסום חוזרי לקוחות ופרסומים ברשתות החברתיותתפעול וארגון אירועי רווחה – מתנות עובדים, ארוחות, נסיעות חו"ל ועודעבודה צמודה עם ספק IT וחברת אבטחת מ...
איוש עמדת הקבלה של המשרד. קבלת קהל, מענה טלפונית וניתוב שיחות ניהול יומן רישום אורחים.מתן שירות לשותפים ועורכי דין. קבלת דוארראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש.קבלת דואר...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00 (גמיש).התפקיד כולל:  ניהול תיקי לקוחות, הכנה והגשה של בקשות לרישום פטנטים, דיווחים ללקוחות, בדיקת מסמכים, בדיקה ועדכון נתונים במערכות וכו’.דרישות התפקיד:עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הפטנטים/סימני מסחר ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/ תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה. עברית שפת אם, אנגלית ברמת שפת אם. שליטה בתוכנות Office....
העבודה בימים א-ה בין השעות:15:00-20:00התפקיד: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הדפסות, תיוקים, אירוח ואדמיניסטרציה שוטפת של המשרד.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- יתרון משמעותי, שליטה ביישומי ה- office- חובה, אנגלית ברמה טובה - חובה....
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.התפקיד כרוך בהקמת תהליכי עבודה יעילים מול שותפים ועורכי דין על פני מחלקות המשרד השונות. תחומי האחריות העיקריים כוללים: • ניהול פרוייקט • איסוף נתונים קפדני • עמידה בלוחות זמנים קפדניים להגשה • ניתוח התקדמות ותוצאות • יצירה ועריכה של חומרים שיווקיים. **דרישות התפקיד:** - רקורד מוכח של ניהול מוצלח של פרויקטים חוצי ארגון בתוך ארגונים גדולים. - אנגלית ברמת שפת אם - חובה. - ניסיון בכתיבה לפרסומים משפטיים ומדריכי דירוג - יתרון. - כישורי כתיבה יוצאי דופן. - כישורי ניה...
 ידע בהגשות/ משלוח תיעוד רפואי למומחים / ניסיון קודם בחברות ביטוח...
משרת בוקר א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל: *העבודה כוללת סיוע לעורכי הדין במחלקת הליטיגציה במשרד. * עבודה מול אחד מהלקוחות הגדולים והמובילים של המשרד. * קבלת פניות משתמשים מטעם הלקוח, זיהוי אופי הפניה והעברתם לגורמים הרלוונטיים. * עבודה אדמיניסטרטיבית דינאמית, משימות נוספות בהתאם לצורך המחלקה ועוד. התפקיד כולל:* אנגלית ברמה גבוהה/שפת אם - חובה! * היכרות משפטית/השכלה משפטית - יתרון משמעותי * תודעת שירות גבוהה, אחריות אישית, יכולת עבודה תחת לחץ, ראש גדול ואמינות. * זמינות למשרה מלאה....
העבודה בימים א-ה  שעות המשרה 15:30 עד 21:00 + תורנות יום שישי 08:30 עד 12:30 (4 שעות) אחת לחודש וחצי.80% עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בעמדת בק אופיס- צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות.20% מילוי מקום של מזכיר/ת קומה – מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים. פרופיל נדרש·      ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות.·      עברית רהוטה.·      ניסיון ב- Office –Outlook , word.· ...
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה', פעם בשבועיים תורנות עד השעה 19:00 (משלמים שעות נוספות), שישי אחת לחודשיים (כחלק מהשכר החודשי, אין תוספת שכר בימי שישי)התפקיד כולל : העבודה הינה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים. כוללת מתן שירות ללקוחות עסקיים מהגדולים במשק. מתן מענה פיננסי ללקוחות המשרד בנושא חשבונות, שכר טרחה והפקת חשבוניות תשלום. גביה, הסדרה ומעקב אחר תשלומיםדרישות התפקיד: ניסיון קודם בעבודה משרדית והתנהלות מול ממשקים. ניסיון בעבודה מול יישומי office  (outlook, word, excel וכד') אנגל...
קודקס היא חברת ההשמה הגדולה והמובילה בתחום המשפט בישראל. מעל 20 שנה אנחנו מתמחים בגיוס והשמת עורכי דין, יועצים משפטיים, מתמחים במשפטים, אדמיניסטרציה, מטה ומנהלה. צוות היועצים המדהים שלנו יחשוף ויחבר אתכם ראשונים למשרות דרושים עורכי דין, דרושים יועצים משפטיים ודרושים מתמחים במשפטים במגוון תחומים: ליטיגציה, מסחרי, נזיקין, נדל"ן, דיני עבודה, הייטק, פלילי, מנהלי ועוד – במשרדים והחברות המובילים בישראל. בנוסף, אנחנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ בנושא שכר ומשאבי אנוש, הכולל טבלאות שכר עורכי דין, שכר מתמחים במשפטים, שכר יועצים משפטיים, מגמות בשוק המשפט, משובים, סקרי תדמית ועוד.