מציג
30
משרות, אבל יש עוד :)
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'התפקיד כולל : סיוע לצוות המשפטי במחלקת הנדל"ן במשרד בכל הקשור בניהול מאגר מידע, הגשת דיווחים לרשויות השונות,רישומים בטאבו, לרבות עבודה שוטפת מול גורמים שונים במשרד ומחוצה לו.דרישות התפקיד: ניסיון בחברת נדל"ן/ משרד עו"ד - יתרון, ניסיון בתפקיד דומה- יתרוןיכולת סדר וארגון, שימת לב לפרטים ודיוקהיכרות וניסיון בעבודה עם מערכות אופיס (word, Excel, Outlook ועוד.)...
משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 8:00-16:30התפקיד כולל: סריקות, כריכות לבתי משפט, פתיחת תיקים בעודכנית, דיווח שכ"ט, העברת מסמכים למומחים הכנת כריכות לבתי משפט. תשלומים מקוונים, ניהול יומנים.דרישות:ידע בנט המשפט – חובהידע בתוכנת עודכנית – יתרוןנכונות ללמידה, יחסי אנוש מעוליםתקשורת בינאישית ושרותיות ברמה גבוהה...
המשרה בין א-ה א'-ה' בין 9:00-18:00 (גמיש)התפקיד כולל:עבודה מול ספקיםניהול אדמיניסטרטיבי של רשת התקשורת במשרדשרות למנויי הסלולר במשרדתפעול תקלות רכשניהול אב הביתסיוע בעבודה שוטפת במחלקהעבודה בשני סניפיםניהול חברת הניקיוןעבודה מול מנהלי התחזוקה של הבנייניםדרישותתואר ראשוןאנגלית טובהתודעת שרות גבוההדייקנותיחסים אנוש מעוליםעבודה תחת לחץניסיון של שנתיים לפחות בתחום התפעול...
העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:45-17:30התפקיד כולל: התנהלות מול בתי משפט, פתיחת תיקים, התנהלות מול לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, הזמנת ציוד, הגשות ומעקב בנט המשפט, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, שלחויות, הדפסות, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד כשנתיים -חובה....
משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: * מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידה * מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחותדרישות:* ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. * אנגלית ברמה גבוהה - חובה * סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות, כישורים בין אישיים ט...
משרה א'-ה' 9 שעות. ללא ימי שישי.התפקיד כולל: עבודה בצוות התחדשות עירונית יזמים, הכנת מסמכים לחתימה ולכנסי חתימות, ארגון ובדיקה של מסמכים חתומים, ניהול טבלאות מעקב, בדיקת נתונים, טיפול במתן הסכמות שונות וברישומים שונים בלשכת רישום המקרקעין.דרישות:שליטה בתוכנת אקסל (בניה וניהול של טבלאות שליטה), WORD ו- Outlook (מיילים, תכתובות וכיוב') - חובה אחריות, סדר וארגון ניסיון בעבודת צוות, תודעת שירות ומוטיבציה גבוהה...
העבודה בימים א-ה בין השעות: 8:00-16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הדפסות, תיוקים, אירוח וכו'.דרישות התפקיד: תואר ראשון - יתרון, ניסיון באדמיניסטרציה - חובה, אנגלית ברמה טובה - חובה...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 9:00-17:00תיאור המשרה :התפקיד במחלקת המסירות המשפטיות, תחת מחלקת הוצאה לפועל. ניהול שוטף של ספקים חיצוניים בכל הנוגע להעברת מסמכים לביצוע מסירות משפטיות, מעקבי ביצוע , ותשלומים. ...
מקום שהוא בית
אווירה כיפית
עבודה מאתגרת
בימים א-ה בשעות 8:30-17:00 (גמיש)התפקיד כולל: הגשות במערכת נט המשפט, ניהול יומן, תיאום פגישות, מענה טלפוני, הנהלת חשבונות בסיסית, קשר עם לקוחות וספקים, סריקת מסמכים, ניהול דואר. דרושה יכולת בעבודת צוות יחד עם מזכירה נוספת.דרישות:ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון ...
משרה בין א-ה במשרה מלאה (גמיש מעט)התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הזמנות ציוד, הכנת מסמכים, הגשות בנט המשפט, התנהלות מול כספים: גבייה, הוצאת חשבוניות,, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לעורכי הדין.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד -יתרון...
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה' בין 8:30-15:30 (גמיש)התפקיד כולל:מתן מענה פיננסי ללקוחות המשרד בנושא חשבונות, שכר טרחה והפקת חשבוניות מס, בנקים, העברת חומר להנהלת חשבונית חיצונית וריכוז חומר לרו"ח, סיוע בגיבוש ורווחה.דרישות התפקיד: ניסיון בעבודה מול יישומי office (outlook, word, excel וכד', בגדש על אקסל - חובהסדר, ארגון, מתן שירות והתנסחות ברמה גבוהה.תודעת שירות ברמה גבוהה...
העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00/17:00התפקיד כולל: מענה לטלפונים, השגת לקוחות, אירוח, תיאום פגישות וניהול יומנים, הגשות בנט המשפט, פתיחת תיקים, מעקב על דיונים וביצוע שיחות מכירות, שימור לקוחות, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, צילומים, הדפסות, כריכות, תיוקים, אירוח , מתן שירות אדמיניסטרטיבי כולל לכל צורך שעולה מצד הצוות המשפטי.דרישות התפקיד: ניסיון בתחום האדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון והיכורת עם תוכנות נט המשפט - יתרון....
שעות נוחות
העובדים במרכז
מקצוענות ללא פשרות
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00 (גמיש).התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון....
המשרה בימים א-ה בין 9:00-17:00/18:00התפקיד כולל מתן מענה לבכיר, ניהול יומן ותיאום פגישות, סיוע בעניינים אישיים ומקצועיים, ליווי לפגישות סיכום פגישות והעברת המידע לגורמים הרלוונטיים, סיכום ישיבות, הכנת מסמכים, הכנת דוחות, אדמיניסטרציה שותפת.דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה. ...
אופי משפחתי
העבודה בימים א'-ה' במשמרות 08:30-17:00 | 10:30-19:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לטלפונים, התנהלות מול ספקי המשרד, קבלה ואירוח לקוחות, אחריות על: שליחויות, הגשות לבית משפט, דואר, צילומים והכנת נספחים, כספים והנה"ח הכולל: מעקב גבייה והוצאות, חיובים חודשיים – עבודה על תוכנת "משפטית", התנהלות עם חשבונות נאמנות.מה חשוב לנו? ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה,ניסיון עבודה במשרד עורכי דין - יתרוןניסיון עבודה עם נט המשפט - יתרוןניסיון ורקע בהנהלת חשבונות בסיסית - יתרוןשליטה מוחלטת בסביבת ע...
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה' 8:00-16:30 (גמישות בשעות)התפקיד כולל : הוצאת חשבונות ללקוחות.חשבוניות על תקבולים.גבייה.הוצאת חשבוניות מסעבודה מול שותפים.נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך. ניסיון רלוונטי בתפקיד דומה של 1-5 שנים.אנגלית ברמה גבוהה.השכלה - הנהלת חשבונות סוג 2 – יתרון.ניסיון ב- Office בכלל וב- Excel בפרט - חובה.רמה אישית גבוהה, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות, יסודיות, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ונכונות להשקעה....
העבודה במשרה מלאה שעות המשרה 8:00 עד 16:00 + תורנות יום שישי 08:30 עד 12:30 (4 שעות) אחת לחודש וחצי.נכונות לביצוע משמרת כפולה פעם-פעמיים בחודש בהתאם לצורך.התפקיד כולל:אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד.תנאי העסקה דרישות התפקיד:ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות.אנגלית ברמה טובה (בעיקר בדיבור).עברית רהוטה.שליטה מלאה ב –Out...
משרה א-ה בין 8:30-17:00 (גמיש)התפקיד כולל: ניהול יומנים תיאומי פגישות, זום, מתן מענה אישי ומקצועי לשותפים, ניהול משרדי שוטף, התנהלות מול חברות אחזקה , הכנת מסמכים , הגשות בנט המשפט, פתיחת תיקים, מעקב אחר החלטות, הוצאת חשבוניות, פתיחת חשבונות נאמנות, בנקים, תשלומים, הזמנת ציוד, אדמניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון קודם כמזכירה/כמנהלת משרד במשרדי עו"ד יתרון...
משרה א'-ה' ימים א-ה עבודה במשמרות (חובה זמינות מלאה, אין גמישות לעבודה רק בשעות הבוקר)+ שישי אחת לחודש. שעות אמצע שבוע: 7-15:30, 14:30-21 לא מתאימה לסטודנטים! התפקיד כולל: * תפעול שוטף של חדרי הישיבות * תיאום פגישות בחדרי הישיבות * הכנת חדרי הישיבות לפגישות * קבלת אורחים * הזמנת כיבוד ומוניותדרישות:* אין צורך בניסיון קודם * ניסיון בתפקיד שירות פרונטלי- יתרון משמעותי * אנגלית ברמה טובה חובה * ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון...
המשרה בין א-ה משרה מלאה בין 9:00-18:00עבודה מזכירותית פלוסראש גדול, נכונות לעבודה מאומצת, סביבה מיחשובית...
אווירה כיפית
מקצוענות ללא פשרות
אופי משפחתי
משרה א-ה בין 8:30-17:30התפקיד כולל: ניהול יומנים תיאומי פגישות, זום, מתן מענה אישי ומקצועי לשותפים, ניהול משרדי שוטף, התנהלות מול חברות אחזקה , הכנת מסמכים , הוצאת חשבוניות, הזמנת ציוד, אדמניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד:• ניסיון קודם כמזכירה/כמנהלת משרד במשרדי עו"ד – יתרון• שליטה מלאה בתוכנות מחשב כגון - , Outlook , Excel ועוד• ניהול יומנים ותיאום פגישות (פרונטליות וב-Zoom)• סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי• ניסיון בעבודה מול ספקים•יכולת ביטוי גבוהה, אחריות ויסודיות• מענה טלפוני ואד...
העבודה בימים א-ה בשעות : 8:00-16:00תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף.המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות. הכישורים הנדרשים: אקדמאי- חובה ניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול - יתרון ידע וניסיון ביישומי אופיס )בעיקר Excel , Wor...
העבודה במשמרות בימים א-ה בין השעות: 3 ימים משמרת ארוכה 9:00-18:00 ויומיים משמרת קצרה 14:00-20:00 התפקיד כולל: מענה טלפוני, צילומים, פקסים, טיפול בדואר, אירוח וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- יתרון, אנגלית טובה מאוד, יכולת עבודה בצוות ותחת לחץ.התחלה מיידית...
עבודה מאתגרת
מקצוענות ללא פשרות
העבודה במשרה מלאה ימים א' – ה' במשרה מלאה (גמיש)התפקיד כולל: ניהול יומנים , תיאום פגישות, מתן מענה מקצועי ואישי לשותפה , סיוע אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי, מענה ללקוחות.משימות מול צוות משפטי רחב וממשקי עבודה מול מחלקות המטה. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון.יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, ידע ושליטה בתוכנות האופיס....
העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00התפקיד כולל: ניהול יומן, תיאום פגישות ולו"ז המנכ״לית.הכנת חומרים לפגישות כולל תיוק והכנת מסמכים.יד ימינה של המנכ"לית כולל סיוע וטיפול במשימות אישיות.אדמיניסטרציה שוטפת – מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי, כיבוד, התנהלות שוטפת מול ספקים ותמיכה כללית.ניהול מסמכים דיגיטליים, תיוקם ושמירה על סדר ונגישות.עבודה מול מערכות משפטיות ומשרדיות שונות.שיתוף פעולה עם צוות המשרד.אחריות על שיבוץ חדרי הישיבות כולל הכנתם והגשת כיבוד.דרישות התפקיד:תודעת שירות גבוהה.אמינות ו...
העבודה במשרה מלאה בין השעות : 08:00-16:30 (קיימת גמישות בשעת ההתחלה)התפקיד כולל:מתן שרות אדמיניסטרטיבי ל- 4 שותפים:ניהול יומנים מורכבים.מענה טלפוני ובמייל בעברית ובאנגלית. תיאום ישיבות, שיחות ועידה, נסיעות לחו"ל.סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בכל תחומי הפעילות המקצועית.דרישות התפקיד:ניסיון כמזכיר/ה אישי/ת, עוזר/ת אישי/ת. – חובה (ניסיון מהצבא אינו מספיק)אנגלית ברמה גבוהה - חובהשליטה מלאה ב –Outlook .תכונות וכישורים אישיים: רמה בינאישית גבוהה, ייצוגי/ת, שירותיות גבוהה, עבודה בצוות, פרואקטיביות...
העבודה בימים א-ה בין השעות 9:00-17:30התפקיד כולל: ניהול יומנים, ניהול יומן הגישור, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניתוב שיחות וקבלת הודעות, הזמנת ציוד, התנהלות מול רשויות ובתי משפט, הגשות בנט המשפט, טיפול שוטף בכל פן אדמיניסטרציה במשרד: שלחויות, פקסים, מיילים, כריכות, סריקות, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד.דרישות התפקיד: יכולת ניהול מעולה של מס' יומנים וישיבות רבות משתתפים – ניסיון חובה שליטה מוחלטת באופיס – אאוטלוק וורד ואקסלשליטה באחת מתוכנות ניהול הלקוחות המשפטיות (קומיט, משפטית וכו')...
העבודה בימים א'- ה' בין השעות08:00-17:0008:00-15:00 יום קצר 09:00-19:00 יום ארוךניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים.טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות באופן עצמאי.עבודה בצוות לצד מזכירות נוספות.מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לעורכי הדין במחלקה.מענה טלפוניקבלת לקוחות והגשת שתיהדוארבנקיםטיפול בנוטריוניםמעקב אחר טבלאות אקסלים דרישות התפקיד:ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתחום המזכירות, כולל שנה במשרד עורכי דין.יכולת ארגון וניהול משימות: יכולת מוכחת בניהול יומנים ותיאומים מורכבים.עבודה בצוות:...
העבודה בימים א-ה בין השעות:15:00-20:00התפקיד: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הדפסות, תיוקים, אירוח ואדמיניסטרציה שוטפת של המשרד.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- יתרון משמעותי, שליטה ביישומי ה- office- חובה, אנגלית ברמה טובה - חובה....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה של המשרד, קבלת קהל, מענה טלפונית וניתוב שיחות, ניהול יומן רישום אורחים, מתן שירות לשותפים ועורכי דין, קבלת דואר, ראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש....
קודקס היא חברת ההשמה הגדולה והמובילה בתחום המשפט בישראל. מעל 20 שנה אנחנו מתמחים בגיוס והשמת עורכי דין, יועצים משפטיים, מתמחים במשפטים, אדמיניסטרציה, מטה ומנהלה. צוות היועצים המדהים שלנו יחשוף ויחבר אתכם ראשונים למשרות דרושים עורכי דין, דרושים יועצים משפטיים ודרושים מתמחים במשפטים במגוון תחומים: ליטיגציה, מסחרי, נזיקין, נדל"ן, דיני עבודה, הייטק, פלילי, מנהלי ועוד – במשרדים והחברות המובילים בישראל. בנוסף, אנחנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ בנושא שכר ומשאבי אנוש, הכולל טבלאות שכר עורכי דין, שכר מתמחים במשפטים, שכר יועצים משפטיים, מגמות בשוק המשפט, משובים, סקרי תדמית ועוד.