073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 20 מועמדויות הוגשו

משרד עו"ד בת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד.

העבודה בימים א-ה בין השעות 8:30-16:00.

התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הזמנת ציוד, הכנת מסמכים, פתיחת תיקים והכנתם, הוצאה והכנת חשבוניות, התנהלות מול ספקים והזמנת מציוד, תיוקים, הקלדות, דואר, שליחויות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון בתוכנת עו"דכנית- יתרון.

המשרה אויישה בתאריך 26/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א-ה בין 9:00-18:00/17:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת. ...

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 8:00-16:00דרישות התפקיידשליטה בקריאה והכנת מכרזיםיכולת עבודה תחת ריבוי משימות, תיוקים, הכנת כריכות לבתי משפט ועודידע בתוכנת עודכנית – יתרוןידע בנט המשפט – יתרוןנכונות ללמידה, יחסי אנוש מעוליםתקשורת בינאישית ושרותיות ברמה גבוהה...
העבודה בימים א-ה למשרה מלאההתפקיד כולל: עבודה בצמוד לשותפים המנהלים בחברהניהול מקצועי של צוות המזכירות בקרה על תהליכי עבודה, אחריות על התפעול והאחזקה השוטפים של המשרד- הזמנות מכולת, כיבוד, ציוד משרדי ועוד, טיפול בתשלומי ספקים, מעקב הוצאות ועוד. קופה קטנהניהול תקציב הכנת משכורותמתן מענה וסיוע לרו"ח של החברה חיובי עובדים – מעקב דיווח וניתוח נתונים שיווק – פרסום חוזרי לקוחות ופרסומים ברשתות החברתיות תפעול וארגון אירועי רווחה – מתנות עובדים, ארוחות, נסיעות חו"ל ועודעבודה צמודה עם ספק IT וחברת אבטחת ...