073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 11 מועמדויות הוגשו

משרד עו"ד בת"א מחפש מנהל/ת משרד.

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00

העבודה כוללת: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אירוח, הזמנות ציוד, הוצאת חשבוניות, ניהול קופה קטנה, סיוע בהכנת משכורות, הוצא חשבון עסקה, הכנת דוחות, שיחות גבייה, הכנת תיקי לקוח, דאגה לנראות המשרד, התנהלות מול הרשתות החברתיות ושיווק המשרד, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד הקלדות, הדפסות, תיוקים.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - חובה, ניסיון בתוכנת קומיט - יתרון משמעותי. 

אנגלית רמה טובה - חובה, שליטה מלאה ברשתות החברתיות האינטרנט - חובה.

התחלה מיידית.

המשרה אויישה בתאריך 22/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה במשרה מלאה בין השעות 08:00-17:00 התפקיד כולל: מענה טלפוני, תיאומי פגישות, הוצאת חשבוניות, הזמנת ציוד, אירוח, מתן מענה לכלל עו"ד במשרד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי...

המעסיק כבר זימן 2 לראיון

העבודה בימים א'-ה', , 8 שעות - גמישהעבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- תרוןניסיון וידע בתוכנת אקסל ברמה טובה- יתרון...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניתוב שיחות, ניהול יומנים, מעקב אחר משימות של המחלקות, ניהול אדמניסטריבי שוטף.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה , ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, ידע בתוכנות אופיס ואקסל בפרט המועמד/ת צריכים להיות בעלי מוטיבציה, ראש גדול ויחסי אנוש מעולים יתרון : ידע בתוכנת עודכנית , ידע במכרזים ...