073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

המעסיק כבר זימן 7 לראיון

לחברה בתחום הנדל"ן בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 נכונות לשעות נוספות המידת הצורך.

התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות, הקלדות, צילומים, כריכות, אירוח- דאגה לנראות המקום, הכנת קפה, דואר, מענה טלפוני, הזמנת ציוד, מתן מענה לעובדי המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון בתחום האדמיניסטרציה - חובה, ידע ושליטה בתוכנות ה-office עם דגש על PowerPoint, יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת לתת מענה למספר אנשים במקביל, סבלנות, אדיבות.

המשרה אויישה בתאריך 14/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל ואירוח, דאגה לנראות המשרד, עבודה מול רשויות, הכנת תיקי לקוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, הדפסות, תיוקים, כריכות, דואר ועוד. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד ניסיון - חובה, אנגלית - טובה. ...
העבודה במשרה מלאה בין השעות 08:00-17:00 התפקיד כולל: מענה טלפוני, תיאומי פגישות, הוצאת חשבוניות, הזמנת ציוד, אירוח, מתן מענה לכלל עו"ד במשרד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי...

המעסיק כבר זימן 2 לראיון

העבודה בימים א'-ה', , 8 שעות - גמישהעבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- תרוןניסיון וידע בתוכנת אקסל ברמה טובה- יתרון...