073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 17 מועמדויות הוגשו

לחברה בתחום הנדל"ן בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 נכונות לשעות נוספות המידת הצורך.

התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות, הקלדות, צילומים, כריכות, אירוח- דאגה לנראות המקום, הכנת קפה, דואר, מענה טלפוני, הזמנת ציוד, מתן מענה לעובדי המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון בתחום האדמיניסטרציה - חובה, ידע ושליטה בתוכנות ה-office עם דגש על PowerPoint, יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת לתת מענה למספר אנשים במקביל, סבלנות, אדיבות.

המשרה אויישה בתאריך 14/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' 7 שעותהתפקיד כולל: ניהול תיק לקוח, מענה טלפוני, התנהלות מול גורמים בחו"ל, ניהול יומן ותיאום פגישות של הבעלים, מעקב אחר משימות, הזמנת ציוד, טיפול בדואר נכנס ויוצא , קשר עם ספקים, טיפול בתקלות, תיוקים, הדפסות, וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה , ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה מאד - חובה. ...
העבודה בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00 (גמיש מאד)התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, הגשות ומעקב בנט המשפט, הכנת מסמכים, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים, אירוח ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- חובה, היכרות עם תוכנת נט המשפט - יחובה....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:30התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....