073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 24 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-17:00 ופעמיים בשבוע בין השעות 10:00-19:00.

התפקיד כולל: מתן מענה למחלקות השונות, סיוע בתחום המשפטי, ניהול יומנים, שיחות ועידה, מענה טלפוני, אירוח, הזמנות ציוד, הגשות בנט המשפט, מעקב אחרי תיקים והחלטות, שלחויות, סריקות, כריכות ופקסים, טיפול בדואר נכנס ויוצא , ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, 

ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, התחלה מידית.

המשרה אויישה בתאריך 02/06/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל ואירוח, דאגה לנראות המשרד, עבודה מול רשויות, הכנת תיקי לקוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, הדפסות, תיוקים, כריכות, דואר ועוד. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד ניסיון - חובה, אנגלית - טובה. ...
העבודה במשרה מלאה בין השעות 08:00-17:00 התפקיד כולל: מענה טלפוני, תיאומי פגישות, הוצאת חשבוניות, הזמנת ציוד, אירוח, מתן מענה לכלל עו"ד במשרד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי...
העבודה בימים א'-ה', , 8 שעות - גמישהעבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- תרוןניסיון וידע בתוכנת אקסל ברמה טובה- יתרון...