073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 3 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד מוביל בבורסה דרוש/ה מנהל/ת משרד.

העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 9:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

התפקיד כולל: ניהול משאבי אנוש: גיוס כ"א, רווחה כולל אירועי משרד ונופשים, טיפול בקבלת עובדים ובסיום עבודה, טיפול בנושא שכר,

ניהול צוות אדמיניסטרציה, מתן מענה מקצועי לכל עובדי המשרד, ניהול הקשרים עם הספקים: הצעות מחיר ומו"מ, תשלומים, טיפול בנושאים הקשורים למחשוב אחזקה וכל צורכי המשרד, ניהול תיקי לקוח לרבות ניהול שכר טרחה, חתימה, שיחות גבייה ומעקב.

דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי קודם - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - חובה, ראש גדול, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית, שירותיות. 

המשרה אויישה בתאריך 07/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-17:00התפקיד כולל: התנהלות מול לקוחות, עו"ד ושותפים , גבייה הוצאת חשבוניות וקבלות, מתן מענה אדמיניסטרטיבידרישות התפקיד: ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון....
העבודה בימים א-ה מלאה בין 9:30-17:00/18:00התפקיד כולל: מתן מענה לבעלים, תיאום פגישות מרובי משתתפים, סיוע בפרוייקטים, התנהלות מול בכירים גורמי חוץ ופנים, קשר שוטף עם לקוחות, הכנת קפה, אירוח, הדפסות, כריכות, הגשת שתיה, טיפול במיילים ובאדמיניסטרציה השוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון, אנגלית ברמה טובה....
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'.התפקיד כולל : ניהול תיקי לקוחות וביצוע גבייה. הפקת דוחות וחשבוניות. מתן מענה מקצועי ללקוחות בנושאי גבייה. עבודה שוטפת מול שותפי המחלקות השונות במשרד.  דרישות יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם משימות רבות במקביל. ניסיון קודם בתחום- יתרון. תודעת שירות גבוהה. נכונות לשעות נוספות. ידע באקסל וראייה מערכתית. שפות- עברית שפת אם, אנגלית- טובה. ...