073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 3 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד מוביל בבורסה דרוש/ה מנהל/ת משרד.

העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 9:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.

התפקיד כולל: ניהול משאבי אנוש: גיוס כ"א, רווחה כולל אירועי משרד ונופשים, טיפול בקבלת עובדים ובסיום עבודה, טיפול בנושא שכר,

ניהול צוות אדמיניסטרציה, מתן מענה מקצועי לכל עובדי המשרד, ניהול הקשרים עם הספקים: הצעות מחיר ומו"מ, תשלומים, טיפול בנושאים הקשורים למחשוב אחזקה וכל צורכי המשרד, ניהול תיקי לקוח לרבות ניהול שכר טרחה, חתימה, שיחות גבייה ומעקב.

דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי קודם - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - חובה, ראש גדול, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית, שירותיות. 

המשרה אויישה בתאריך 07/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 (גמיש מאד)העבודה כוללת: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אירוח, הזמנות ציוד, הוצאת חשבוניות, הפקת חשבוניות, ניהול קופה קטנה, הוצא חשבון עסקה, הכנת דוחות, שיחות גבייה, הכנת תיקי לקוח, דאגה לנראות המשרד, התנהלות מול עו"ד, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד הקלדות, הדפסות, תיוקים.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי. אנגלית רמה טובה- חובה....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:00-17:00/16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים ותיאום פגישות וישיבות, הזמנת ציוד משרדי, התנהלות מול תוכנת עו"דכנית, אחריות על נראות המשרד, קשר מול אנשי ניקיון וספקים, הכנת מסמכים רשמיים, קבלת קהל, אירוח, הדפסות, תיוקים, סריקות, דואר, פקסים, שליחויות.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, אנגלית - ברמה טובה, ניסיון במשרד עו"ד - חובה...