073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 4 מועמדויות הוגשו

לחברה הנותנת שירותים לעורכי דין בת"א דרוש/ה מנהל/ת מתחם.

העבודה בימים א'-ה' במשרה מלאה.

התפקיד כולל: אחריות על שירותי הקבלה והמזכירות של המתחם, מתן מענה לעורכי דין עצמאיים: דואר, טלפוניה, קבלת אורחים, תפעול חדרי ישיבות וטרקלין עסקים, ניהול תפעול ותקלות, ניהול צוות אדמיניסטרציה, מתן מענה מקצועי לכל עובדי המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון 3-10 שנות ניסיון כמזכירת שותפים או מנהלת משרד במשרדי עו"ד - חובה, ידע והיכרות עם תוכנות משפטיות - חובה, ראש גדול, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית, שירותיות. 

המשרה אויישה בתאריך 20/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה בין א-ה במשרה מלאה (גמיש מעט)התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, כנת מסמכים, פתיחת תיקים, מעקב אחר החלטות, עדכונים במערכת, ניהול יומן הדיונים.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה....
העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:30-17:00 גמישהתפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, הזמנת ציוד, דואר, מתן מענה אישי, הגשות בנט המשפט, עבודה על קומיט, שלחויות, הדפסות, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה...

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

משרה א'-ה' ימים א-ה עבודה במשמרות (חובה זמינות מלאה, אין גמישות לעבודה רק בשעות הבוקר)+ שישי אחת לחודש. שעות אמצע שבוע: 7-15:30, 14:30-21 לא מתאימה לסטודנטים! התפקיד כולל: * תפעול שוטף של חדרי הישיבות * תיאום פגישות בחדרי הישיבות * הכנת חדרי הישיבות לפגישות * קבלת אורחים * הזמנת כיבוד ומוניותדרישות:* אין צורך בניסיון קודם * ניסיון בתפקיד שירות פרונטלי- יתרון משמעותי * אנגלית ברמה טובה חובה * ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון...