073-2270270

כבר 4 מועמדויות הוגשו

לחברה הנותנת שירותים לעורכי דין בת"א דרוש/ה מנהל/ת מתחם.

העבודה בימים א'-ה' במשרה מלאה.

התפקיד כולל: אחריות על שירותי הקבלה והמזכירות של המתחם, מתן מענה לעורכי דין עצמאיים: דואר, טלפוניה, קבלת אורחים, תפעול חדרי ישיבות וטרקלין עסקים, ניהול תפעול ותקלות, ניהול צוות אדמיניסטרציה, מתן מענה מקצועי לכל עובדי המשרד.

דרישות התפקיד: ניסיון 3-10 שנות ניסיון כמזכירת שותפים או מנהלת משרד במשרדי עו"ד - חובה, ידע והיכרות עם תוכנות משפטיות - חובה, ראש גדול, יוזמה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית, שירותיות. 

המשרה אויישה בתאריך 20/01/2020

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

כבר 4 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל: מתן מענה אישי ומקצועי לשופים ועו"ד, מענה טלפוני וניתוב השיחות, הזנת שעות לכלל עו"ד במשרד, הדפסות, אירוח והכנת קפה, טיפול בדואר נכנס ויוצא, אירוח וכן אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון, , אנגלית ברמה טובה- חובה...
העבודה בימים א'-ה' במשרה מלאה או חלקיתלהפיק חשבונות, לדאוג לגביית כספים, לטפל בפניות לקוחות בכל הנוגע להתחשבנות מול המשרד. כמו כן איש\ת הבילינג יעבדו בצמוד לעורכי הדין על מנת לפקח על רישום שעות חיוב במערכות. דרישות התפקיד: ·       ניסיון בתפקיד דומה של 1 עד 2 שנים. עדיפות לניסיון ממשרד עו"ד. עדיפות פחותה לניסיון ממשרד רואי חשבון, מהנדסים, מנהלי פרויקטים. ·       שליטה טובה ביישומי אופיס – וורד ואקסל בפרט. · &nbs...
סביבת עבודה מפנקת
למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א רכז/ת גיוס ומשאבי אנוש•        ניהול מלא של תהליכי גיוס – החל משלב אפיון ופרסום המשרות ועד לשלב הקליטה.•        ליווי חיי העובד לאורך כל תקופת העסקתו.•        עבודה שוטפת מול מנהלות ומנהלי המחלקות, מתן אוזן קשבת לעובדים ותיווך בהתאם לצורך למול הנהלת המשרד.•        הפקת פרויקטים ויוזמות משרדיות שונות כמו ימי עיו...