073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

ללשכה המשפטית בהנהלת נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור דרוש/ה מתמחה

הלשכה המשפטית היא חלק מהנהלת נציבות תלונות הציבור. הלשכה נותנת חוות דעת למבקר המדינה בתפקידו כנציב תלונות הציבור ולמנהלת הנציבות בתלונות בקשר עם סוגיות משפטיות מורכבות בכל התחומים שבהם עוסקת הנציבות: משפט מנהלי ומשפט חוקתי, דיני רשויות מקומיות, דיני תכנון ובנייה, דיני עבודה, דיני מכרזים, דיני מיסוי, גמלאות ומענקים ועוד. הלשכה המשפטית מסייעת למבררי התלונות בנושאים משפטיים, בודקת את תוצאות הבירור בתיקים מורכבים ומנחה את מבררי התלונות בדבר דרך הטיפול הרצויה. נוסף על כך, הלשכה המשפטית מלווה את בירור התלונות של "חושפי שחיתות".

המתמחה בלשכה המשפטית עובד/ת בעיקר עם היועצת המשפטית לנציב תלונות הציבור - עו"ד טלי כהן, וסגנה. במידת הצורך המתמחה לוקח/ת חלק בדיונים ובפגישות בנושאי התלונות המתבררות.

המתמחה כותב/ת חוות דעת משפטיות בתיקים שבהם מתעוררות סוגיות משפטיות ומסייע/ת בבירור תלונות מורכבות, כדוגמת תלונות של חושפי שחיתות. כמו כן מסייע/ת המתמחה במחקר משפטי, בהכנת תגובות בהליכים משפטיים שבהם מעורבת הנציבות ובהכנת הדוח השנתי. 

כישורים נדרשים: חשיבה משפטית ברמה גבוהה, מוטיבציה, מחויבות גבוהה לשירות הציבורי, יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה ויחסי אנוש מצוינים.

על המועמד לצרף לבקשתו את המסמכים הבאים: א. מסמך ובו קורות חיים מפורטים; ב. גיליונות ציונים מעודכנים הכוללים ממוצע משוקלל מכל שנות הלימוד במסמך רשמי של המוסד שבו למדו; ג. תעודות בגין השכלה נוספת ד. המלצות; ה. תעודת בוגר במשפטים או אישור של מוסד מוכר כהגדרתו בכללי לשכת עורכי הדין (רישום מתמחים ופיקוח על התמחות), התשכ"ב-1962, המעיד כי המועמד מצוי בשנת הלימודים השלישית או כי הוא סיים את שנת הלימודים השלישית לקראת תואר בוגר במשפטים.

זימון לראיון יותנה במילוי טופס הצהרה בדבר קרובי משפחה ובדבר ניגוד עניינים - שיישלח למועמדים שיוחלט לזמנם לראיון.

המשרה אויישה בתאריך 24/12/2019

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המתמחה אחראי במסגרת תפקידו: לאתר פסיקה רלוונטית במאגרים משפטיים ובספרות המקצועית, להשתתף בדיונים, לעסוק בכתיבה משפטית, לסייע בהכנת תיקים לקראת הדיונים ולאחריהם ולעקוב אחר בקשות ותגובות בתיקים הנמצאים בטיפול הלשכה (לרבות בהיבטים הפרוצדוראליים).דרישות המשרה: סטודנט לתואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלהגבוהה או ממוסד בעל רישיון פעולה בישראל מאת המועצה להשכלה גבוהה, המצוי בשנת הלימודים השלישית או סיים שנת לימודים שלישית לקראת תואר בוגר במשפטים.הכישורים הנדרשים: ידע משפטי&nbs...

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

נמצא בחוד החנית עבודה מאתגרת מקצוענות ללא פשרות
המתמחה אחראי במסגרת תפקידו: לאתר פסיקה רלוונטית במאגרים משפטיים ובספרות המקצועית, להשתתף בדיונים, לעסוק בכתיבה משפטית, לסייע בהכנת תיקים לקראת הדיונים ולאחריהם ולעקוב אחר בקשות ותגובות בתיקים הנמצאים בטיפול הלשכה (לרבות בהיבטים הפרוצדוראליים).דרישות המשרה: סטודנט לתואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או ממוסד בעל רישיון פעולה בישראל מאת המועצה להשכלה גבוהה, המצוי בשנת הלימודים השלישית או סיים שנת לימודים שלישית לקראת תואר בוגר במשפטים.הכישורים הנדרשים: ידע משפטי נר...

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

אופי משפחתי נמצא בחוד החנית עבודה מאתגרת
הלשכה הינה לשכת נשיא העוסקת בנושאים המשפטיים וניהוליים בכל בתי משפט השלום במחוז ירושלים :המתמחה אחראי במסגרת תפקידו: 1.לאתר פסיקה רלוונטית במאגרים משפטיים ובספרות המקצועית, להשתתף בדיונים, לעסוק בכתיבה משפטית, לסייע בהכנת תיקים לקראת הדיונים ולאחריהם ולעקוב אחר בקשות ותגובות בתיקים הנמצאים בטיפול הלשכה (לרבות בהיבטים הפרוצדוראליים).2.לסייע במשימות ניהוליות הכוללות הפעלות מודלים מתמטיים וחקר ביצועים בבתי המשפט במחוז ירושלים.3 לסייע ביצירת בסיס מקצועי לעדכון רציף של השופטים וחברי בתי הדין המנ...