073-2270270

כבר 27 מועמדויות הוגשו

משרד עו"ד באזור בסר בבני ברק מחפש מזכיר/ת פרויקטים

עבודה בימים א-ה בשעות 9:00-18:00 אין גמישות

התפקיד כולל: עבודה מול צוות הנדל"ן, ארגון מסמכים, תיוקים, סריקות, צילומים – עבודה אדמיסטרטיבית שוטפת.

ניהול שוטף של טבלאות אקסל (על בסיס יומיומי).

כתיבה ועריכת מסמכים, ניהול מסמכים בפרויקט: שמירה, אחסון, קבלת והפצת מסמכים, הכרות עם תוכנות

דרישות התפקיד: אמינות, אחריות, סדר וארגון – חובה!

שליטה בתוכנות האופיס – במיוחד אקסל.

יכולת עמידה בתנאי לחץ, טיפול בלו"ז, יחסי אנוש טובים, הגדלת ראש, ייצוגי/ת, שירותי/ת, נעימ/ה אינטיליגנט/ית.


המשרה אויישה בתאריך 22/01/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.  דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות ממשרד עו"ד- חובה. אנגלית ברמת שיחה והבנה- חובה. היכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה. ידע והכרות עם נט המשפט- חובה. ידע והיכרות עם תוכנת קומיט- יתרון. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

אופי משפחתי
העבודה בימים א'-ה' במשמרות 08:30-17:00 | 10:30-19:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לטלפונים, התנהלות מול ספקי המשרד, קבלה ואירוח לקוחות, אחריות על: שליחויות, הגשות לבית משפט, דואר, צילומים והכנת נספחים, כספים והנה"ח הכולל: מעקב גבייה והוצאות, חיובים חודשיים – עבודה על תוכנת "משפטית", התנהלות עם חשבונות נאמנות.מה חשוב לנו? ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה,ניסיון עבודה במשרד עורכי דין - יתרוןניסיון עבודה עם נט המשפט - יתרוןניסיון ורקע בהנהלת חשבונות בסיסית - יתרוןשליטה מוחלטת בסביבת ע...
משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידה * מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחותדרישות: * ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. * אנגלית ברמה גבוהה - חובה * סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות, כישורים בין אישיים ט...