073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

המעסיק כבר זימן 5 לראיון

למשרד עו"ד באזור הבורסה בר"ג דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 פעמיים בשבוע בין 9:00-18:00

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניתוב שיחות , תיאום פגישות, מעקב אחר משימות , קביעת פגישות ומתן שירות מזכירותי שוטף לשותפים, הכנת תיקים והכנת חומר לבתי משפט, הזמנות ציוד , קבלת אורחים , סידור חדרי ישיבות , טיפול בדואר נכנס ויוצא , מתן מענה מקצועי ואישי לעובדי המשרד , שלחויות , תיוקים , הדפסות , כריכות וכו'.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה , ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי ,

זמינות להתחלה מיידית, יכולת עמידה בלחץ, יכולת עבודה בצוות, ייצוגיות.

המשרה אויישה בתאריך 29/01/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המעסיק כבר זימן 7 לראיון

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל: ניהול יומן הבעלים, תיאום פגישות, סיוע למנהל המשרד, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמינייסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.ידע והכרות עם נט המשפט- יתרון.ידע והיכרות עם תוכנת משפטית- יתרון.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש.* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות : 9:00-16:00, (גמישות ל- 4 ימים, ללא ימי רביעי).התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים, אירוח ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון משמעותי...
העבודה בימים א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל : הוצאת חשבונות ללקוחות.חשבוניות על תקבולים.גבייה.הוצאת חשבוניות מסעבודה מול שותפים.נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך....