073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 6 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד עורכי דין בוטיק בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת משרד במשרה מלאה

תיאור המשרה: 

- שירות אדמיניסטרטיבי לעורכי הדין 

- ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מענה טלפוני

- ניהול החשבונות, הספקים, חשבונות הבנק של המשרד

- גביה

דרישות התפקיד:

- ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה - חובה. 

- ניסיון בניהול יומנים - חובה. 

- הכרות עם מערכת נט המשפט ואתרים משפטיים נוספים - יתרון. 





המשרה אויישה בתאריך 23/01/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א-ה בין השעות בין 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לשותפים ועו"ד, גיבוי ועזרה למחלקות הנוספות, הגשות ומעקב בנט המשפט, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי...

כבר 2 מועמדויות הוגשו

משרה בין א-ה במשרה מלאה (גמיש מעט)התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הזמנות ציוד, הכנת מסמכים, הגשות בנט המשפט, התנהלות מול כספים: גבייה, הוצאת חשבוניות,, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לעורכי הדין.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד -יתרון...
העבודה בימים א-ו בין 9:00-15:30 ויום שישי בין 9:00-12:00הפקיד כולל:ניהול שוטף של המשרד, טיפול בקבלת לקוחות, תמיכה אדמיניסטרטיבית, סיוע בניהול יומנים, ותפעול משימות שוטפות שונות • קבלת קהל ולקוחות: קבלת אורחים/לקוחות בחיוך, הגשת שתייה קלה/חמה, ווידוא חוויית שירות נעימה ומזמינה. • ניהול יומנים: תיאום פגישות, ניהול יומנים אישיים ועסקיים של המנהלים והצוות, אחריות על סידור וניקיון חדרי הישיבות לפני ואחרי פגישות, ביצוע הזמנות למשרד (ציוד משרדי, כיבוד, חומרי ניקוי וכו’), ניהול מלאי משרדי, הזנת מספרי ר...