073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 13 מועמדויות הוגשו

למוסד לימודים מוביל במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת לשכה בכירה

עבודה בימים א' - ה' משרה מלאה 08:00-16:00 עם נכונות לביצוע שעות נוספות

התפקיד כולל: - ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות הלשכה.

- ניהול הקשרים בין הלשכה לאנשי סגל פנימי וגורמים חיצוניים.

- מענה, טיפול ותיעדוף הפניות והסוגיות הנכנסות ללשכה.

- מעקב אחר ביצוע הנחיות ומטלות מטעם הלשכה.

- ריכוז חומרים לישיבות, רישום והפקת פרטיכלים.

- ריכוז פרויקטים ותהליכי עבודה מיוחדים.

- ריכוז והובלת אירועים במסגרת הלשכה.

- עבודה שוטפת עם כל יחידות הקמפוס.

- היקף המשרה 100%, גמישות בשעות.

תחילת עבודה: מיידי.


- תואר ראשון - חובה. תואר שני - יתרון.

- ניסיון מוכח בניהול אדמיניסטרטיבי.

- ניסיון ניהולי – יתרון.

- יכולת לעבוד בצוות ובאופן עצמאי.

- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

- יסודיות ויכולת סדר וארגון.

- מוסר עבודה וחריצות.

- תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.

- דיסקרטיות.

- יוזמה ויצירתיות.

- עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.

- כושר ביטוי מצוין, בכתב ובע"פ.

- אנגלית ברמה גבוהה .

- שליטה מלאה בכל תוכנות office ובבניית מצגות.



המשרה אויישה בתאריך 02/04/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל: ניהול יומן הבעלים, תיאום פגישות, סיוע למנהל המשרד, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמינייסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.ידע והכרות עם נט המשפט- יתרון.ידע והיכרות עם תוכנת משפטית- יתרון.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש.* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

כבר 3 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות : 9:00-16:00, (גמישות ל- 4 ימים, ללא ימי רביעי).התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים, אירוח ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון משמעותי...
העבודה בימים א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל : הוצאת חשבונות ללקוחות.חשבוניות על תקבולים.גבייה.הוצאת חשבוניות מסעבודה מול שותפים.נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך....