073-2270270

כבר 3 מועמדויות הוגשו

למוסד פיננסי גדול בת"א דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל/יו"ר

בימים א-ה -יכולת למשרה מלאה 8:00-16:00 ולמתן שעות נוספות במידת הצורך (אין גמישות בשעות וללא עבודה מהבית)

התפקיד כולל: ניהול לשכת הנהלה. נדרש עובד/ת עם "ראש גדול". התפקיד כולל בין השאר: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, הפצת דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול העבודה, ניהול נוכחות עובדים, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.

דרישות:

  • אקדמאי- חובה
  • ניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול - יתרון
  • ידע וניסיון ביישומי אופיס (בעיקר Excel, Word)- חובה
  • אנגלית ברמת שיחה והתכתבות
  • יכולת עבודה מול משימות רבות במקביל, יצירת תעדופים ומעקב אחר ביצוע מול דרגים ניהוליים
  • שירותיות, אסרטיביות ויכולת עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים במקביל
  • אמינות ודיסקרטיות
  • אחריות, דיוק וסדר
המשרה אויישה בתאריך 02/04/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:30-17:30.התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אדמיניסטרציה שוטפת, מתן סיוע ומענה לעורכי הדין במשרד.תחילת עבודה: מיידית.דרישות התפקידבעל /ת ניסיון במשרד עורכי דין - יתרון.הבנה ביישומי המחשב והכרת תוכנות Zoom, Outlook.אנגלית ברמה טובה.ייצוגי /ת, שירותי /ת, בעל /ת עברית רהוטה וראש גדול....
משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל: ניהול יומן הבעלים, תיאום פגישות, סיוע למנהל המשרד, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמינייסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.ידע והכרות עם נט המשפט- יתרון.ידע והיכרות עם תוכנת משפטית- יתרון.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש.* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....
העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00/17:00התפקיד כולל: מענה לטלפונים, השגת לקוחות, אירוח, תיאום פגישות וניהול יומנים, הגשות בנט המשפט, פתיחת תיקים, מעקב על דיונים וביצוע שיחות מכירות, שימור לקוחות, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, צילומים, הדפסות, כריכות, תיוקים, אירוח , מתן שירות אדמיניסטרטיבי כולל לכל צורך שעולה מצד הצוות המשפטי.דרישות התפקיד: ניסיון בתחום האדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון והיכורת עם תוכנות נט המשפט - יתרון....