073-2270270

המעסיק כבר זימן 6 לראיון

חברת נדל"ן בהרצליה מחפשת מנהל/ת משרד

העבודה בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00 (גמיש)

העבודה כוללת:מענה לטלפונים, ניהול יומנים ופגישות, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, עבודה מול רשויות, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, עזרה לאגפים השונים לרבות להנהלת חשבונות וביצוע כל מטלה שתוטל במסגרת התפקיד.

דרישות:

עו"ד (יתרון).

ניסיון במשרה דומה חובה.

הנהלת חשבונות - יתרון.

מאורגן /ת.

יכולת תפקוד טובה תחת עומס, ביצוע משימות תוך תעדוף נכון שלהן.

יכולת ניסוח בכתב ובע"פ, מעורבות, הנעה עצמית, מוטיבציה גבוהה.



המשרה אויישה בתאריך 14/12/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

אופי משפחתי משלם מעל לממוצע חופש פעולה
משרדנו מחפש מנהל/ת משרד עם אחריות, סדר ויחסי אנוש מצוינים.אנחנו מתמחים בתחום הנדל"ן, ומחפשים מישהו/י עם ראש גדול, רצון ללמוד ולהתפתח, ויכולת ניהולית טובה. ניסיון קודם – יתרוןידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותיעבודה במשרה מלאה | ימים א'-ה' | 09:00–17:00...
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00התפקיד כולל: ניהול וחמן מורכב ותיאום פגישות מרובות משתתפים, היכרות עם תוכנת זום, מתן מענה טלפוני ופרונטלי, קשר מול לקווחות, הגשת חומר לביהמ"ש, בדיקת החלטות, אירוח וכו'. נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון משמעותי, ניסיון מוכח בניהול יומנים ותיאומי פגישות - חובה....
העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאום פגישות מרובות משתתפים, צילומים, דואר, שליחויות, הגשת חומר לביהמ"ש, סיוע למנהלת המשרד וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון....