073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 9 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בר"ג מחפשת ממזכיר/ה

העבודה בימים א'-ה', , 8 שעות - גמיש

העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- תרון

ניסיון וידע בתוכנת אקסל ברמה טובה- יתרון

המשרה אויישה בתאריך 13/12/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה היא בימים א-ה, בין השעות 9:00- 16:00התפקיד כולל: במסגרת התפקיד ניהול יומן מורכב, כולל תיאום פגישות מרובות משתתפים, קבלת אורחים, הזמנת טיסות, טיפול בחשבוניות.דרישות-ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם, עדיפות לניסיון בניהול יומנים.אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה.מבחינת הפרופיל אנחנו מחפשים מועמדים חזקים, שיכולים לעבוד תחת לחץ....
העבודה בימים א-ה בין השעות בין 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לשותפים ועו"ד, גיבוי ועזרה למחלקות הנוספות, הגשות ומעקב בנט המשפט, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי...

כבר 3 מועמדויות הוגשו

משרה בין א-ה במשרה מלאה (גמיש מעט)התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, הזמנות ציוד, הכנת מסמכים, הגשות בנט המשפט, התנהלות מול כספים: גבייה, הוצאת חשבוניות,, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף לעורכי הדין.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד -יתרון...