073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 9 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בר"ג מחפשת ממזכיר/ה

העבודה בימים א'-ה', , 8 שעות - גמיש

העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- תרון

ניסיון וידע בתוכנת אקסל ברמה טובה- יתרון

המשרה אויישה בתאריך 13/12/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-15:30התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....
משרה מלאה א-ה בין 9:00-17:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות לשותפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד. דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש....
איוש עמדת הקבלה של המשרד. קבלת קהל, מענה טלפונית וניתוב שיחות ניהול יומן רישום אורחים.מתן שירות לשותפים ועורכי דין. קבלת דוארראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש.קבלת דואר...