073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 9 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בר"ג מחפשת ממזכיר/ה

העבודה בימים א'-ה', , 8 שעות - גמיש

העבודה כוללת: ניהול יומנים ותיאומי פגישות, התנהלות מול לקוחות, דיירים ורשויות, מענה לטלפונים, טיפול בענייני המשרד, תיוק, עבודה מול אנשי מקצוע, התכתבות מול לקוחות וספקים, עבודות אדמיניסטרטיביות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות:

ניסיון אדמיניסטרטיבי במשרדי עו"ד- תרון

ניסיון וידע בתוכנת אקסל ברמה טובה- יתרון

המשרה אויישה בתאריך 13/12/2023

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' 7 שעותהתפקיד כולל: ניהול תיק לקוח, מענה טלפוני, התנהלות מול גורמים בחו"ל, ניהול יומן ותיאום פגישות של הבעלים, מעקב אחר משימות, הזמנת ציוד, טיפול בדואר נכנס ויוצא , קשר עם ספקים, טיפול בתקלות, תיוקים, הדפסות, וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה , ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה מאד - חובה. ...
העבודה בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00 (גמיש מאד)התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, הגשות ומעקב בנט המשפט, הכנת מסמכים, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים, אירוח ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- חובה, היכרות עם תוכנת נט המשפט - יחובה....
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:30התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....