073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 16 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בעזריאלי דרוש/ה מזכיר/ה

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל ואירוח, דאגה לנראות המשרד, עבודה מול רשויות, הכנת תיקי לקוח, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, הדפסות, תיוקים, כריכות, דואר ועוד. דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד ניסיון - חובה, אנגלית - טובה. 


המשרה אויישה בתאריך 15/01/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 או 08:30-17:30 (גמיש ) ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.  דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות ממשרד עו"ד- חובה. אנגלית ברמת שיחה והבנה- חובה. היכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה. ידע והכרות עם נט המשפט- חובה. ידע והיכרות עם תוכנת קומיט- יתרון. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

המעסיק כבר זימן 2 לראיון

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-18:00 (גמיש)העבודה כוללת: •             ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ושל עמדת הקבלה.•             עבודה למול מנה"ח והנפקת חשבוניות.•             עבודה מול לקוחות ומול ספקים.•             ניהול חשבונות הבנק.•...

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות: 8:30-17:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, קשר עם לקוחות, הכנת קפה, מתו מענה לעו"ד, הדפסות, צילומים, תיוקים וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון, אנגלית ברמה טובה....