073-2270270

כבר 4 מועמדויות הוגשו

למשרד גדול ומוביל הממוקם בת"א דרוש/ה מנהל/ת שיווק ופיתוח עסקי

הובלת תהליכי האסטרטגיה השיווקית והפיתוח העסקי של הפירמה, ובכלל זה: גיבוש, יישום והטמעת תהליכים פנים וחוץ ארגוניים; ניהול תקציב המחלקה; בנייה ויישום תכנית עבודה שנתית; הובלת תהליכים עסקיים ושיתופי פעולה אסטרטגיים בהתבסס על יעדי הארגון, אפיון הלקוחות ותחומי עיסוק; מיתוג מעסיק; יזום, ארגון והפקת אירועי תוכן; ניהול היבטי התקשורת והיח"צ של הפירמה; ניהול רשתות חברתיות של הפירמה, מערך הפצת ניוזלטרים מקצועיים, ניהול אתר והזנת תכן; עבודה ישירה ואינטגרלית עם הנהלת הפירמה ושותפיה; הובלת פרוייקטים שיווקיים מגוונים ודינאמיים; פיתוח מודלים עסקיים חדשים ועוד.

 

דרישות:

  • עדיפות לניסיון של 5 שנים בשיווק ופיתוח עסקי.
  • ניסיון בניהול מחלקת שיווק ופיתוח עסקי – יתרון משמעותי.
  • ניסיון ממשרד עורכי דין או רו"ח – יתרון משמעותי.
  • אנגלית - רמה גבוהה.
  • השכלה אקדמית – חובה.
  • אחריות, דיסקרטיות ושירותיות. יכולת עבודה תחת לחץ באופן עצמאי ובמסגרת הצוות, יחסי אנוש טובים, יכולת הנעה וביצוע.
  • חשיבה עסקית, יכולת אפיון צרכים ונתונים ברמה גבוהה, עבודה שיטתית ומתודית.
  • היכרות ושליטה באקוסיסטם ובתעשיית המשפט המקומית והבינ"ל - יתרון.


המשרה אויישה בתאריך 20/03/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

שעות נוחות העובדים במרכז מקצוענות ללא פשרות
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור, פתיחת תיקים, התנהלות מוך מסמכים משפטיים, טאבו, רשות מקרקעין, העברת כספים ואיסוף חומר לרו"ח.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון....
תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף.המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.הכישורים הנדרשים :אקדמאי - חובהניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול – יתרוןגישה ומכוונות טכנולוגית - חובהניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובהידע וניסיון ...
אופי משפחתי משלם מעל לממוצע חופש פעולה
משרדנו מחפש מנהל/ת משרד עם אחריות, סדר ויחסי אנוש מצוינים.אנחנו מתמחים בתחום הנדל"ן, ומחפשים מישהו/י עם ראש גדול, רצון ללמוד ולהתפתח, ויכולת ניהולית טובה. ניסיון קודם – יתרוןידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותיעבודה במשרה מלאה | ימים א'-ה' | 09:00–17:00...