073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 4 מועמדויות הוגשו

למשרד גדול ומוביל הממוקם בת"א דרוש/ה מנהל/ת שיווק ופיתוח עסקי

הובלת תהליכי האסטרטגיה השיווקית והפיתוח העסקי של הפירמה, ובכלל זה: גיבוש, יישום והטמעת תהליכים פנים וחוץ ארגוניים; ניהול תקציב המחלקה; בנייה ויישום תכנית עבודה שנתית; הובלת תהליכים עסקיים ושיתופי פעולה אסטרטגיים בהתבסס על יעדי הארגון, אפיון הלקוחות ותחומי עיסוק; מיתוג מעסיק; יזום, ארגון והפקת אירועי תוכן; ניהול היבטי התקשורת והיח"צ של הפירמה; ניהול רשתות חברתיות של הפירמה, מערך הפצת ניוזלטרים מקצועיים, ניהול אתר והזנת תכן; עבודה ישירה ואינטגרלית עם הנהלת הפירמה ושותפיה; הובלת פרוייקטים שיווקיים מגוונים ודינאמיים; פיתוח מודלים עסקיים חדשים ועוד.

 

דרישות:

  • עדיפות לניסיון של 5 שנים בשיווק ופיתוח עסקי.
  • ניסיון בניהול מחלקת שיווק ופיתוח עסקי – יתרון משמעותי.
  • ניסיון ממשרד עורכי דין או רו"ח – יתרון משמעותי.
  • אנגלית - רמה גבוהה.
  • השכלה אקדמית – חובה.
  • אחריות, דיסקרטיות ושירותיות. יכולת עבודה תחת לחץ באופן עצמאי ובמסגרת הצוות, יחסי אנוש טובים, יכולת הנעה וביצוע.
  • חשיבה עסקית, יכולת אפיון צרכים ונתונים ברמה גבוהה, עבודה שיטתית ומתודית.
  • היכרות ושליטה באקוסיסטם ובתעשיית המשפט המקומית והבינ"ל - יתרון.


המשרה אויישה בתאריך 20/03/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל: ניהול יומן הבעלים, תיאום פגישות, סיוע למנהל המשרד, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמינייסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.ידע והכרות עם נט המשפט- יתרון.ידע והיכרות עם תוכנת משפטית- יתרון.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש.* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות : 9:00-16:00, (גמישות ל- 4 ימים, ללא ימי רביעי).התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים, אירוח ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון משמעותי...
העבודה בימים א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל : הוצאת חשבונות ללקוחות.חשבוניות על תקבולים.גבייה.הוצאת חשבוניות מסעבודה מול שותפים.נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך....