073-2270270

משרד עו"ד בת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת

העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00 אין גמישות

התפקיד כולל:  מתן מענה אישי ומקצועי לשותף בכיר , ניהול יומנים ותיאום פגישות, התנהלות מול לקוחות מחו"ל, הוצאת שכ"ט, חשבוניות.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה.



המשרה אויישה בתאריך 28/02/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' בין 9:00-17:00התפקיד כולל: התפקיד כולל: ניהול צוות מזכירות, אחריות על ביצוע משימות, הוצאת חשבוניות וקבלות בגין לקוחות שמשלמים בהעברות בנקאיות, צ'קים, גבייה, הפקת דו"ח גבייה, מעבר על תקינותו מענה ללקוחות, הפקת חשבונות עסקה ושליחה ללקוחות עסקיים במייל, ניהול משרד על כל היבטיו.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה, ניסיון בניהול - חובה, אנגלית ברמה גבוהה- חובה...
:העבודה בימים א'-ה' בין 8:30-16:30התפקיד כולל: ניהול משימות יומיומיות הקשורות לפעילות השוטפת של המשרד, ניהול יומן, קביעת פגישות, מענה לשיחות טלפון ודוא"ל , ריכוז נתונים , התנהלות מול רשויות , אדמיניסטרציה שוטפת.נדרשת שליטה מלאה באופיס, אאוטלוק. דרישות:ניסיון עו"ד - יתרון, אנגלית ברמה טובה - יתרון .-...
שעות נוחות העובדים במרכז מקצוענות ללא פשרות
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור, פתיחת תיקים, התנהלות מוך מסמכים משפטיים, טאבו, רשות מקרקעין, העברת כספים ואיסוף חומר לרו"ח.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון....