073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 5 מועמדויות הוגשו

למשרד בתחום ניהול נכסי נדל"ן דרוש/ה מנהל/ת משרד

למשרד בתחום ניהול נכסי נדל"ן דרוש/ה מנהל/ת משרד 

תאור המשרה

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00 (גמיש)

התפקיד כולל: ניהול כלל המשרד בכל הפן האדמיניסטרטיבי, התנהלות מול דיירים ורשויות, הכנת מסמכים נדרשים, הכנת חומר למנהלת חשבונות, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, ניהול תיקי לקוח, הכנת תיקים, הדפסות, תיוקים, הוצאת חשבוניות, קבלות, שיחות גבייה ועוד.

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, ניסיון בהנהלת חשבונות -יתרון משמעותי, נכונות לעבודה לטווח ארוך - חובה.


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:00-17:00 יום אחד עד 15:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות המייסד, הכנה וסיכום פגישות, מתן מענה אישי ומקצועי, הכנת מצגות, טבלאות, הכנת מסמכים ופרוטוקולים, סיוע במערך השיווקי ורשתות חברתיות .דרישות: תואר ראשון - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה, שליטה בסביבה ממוחשבת - חובה. אנגלית ברמה טובה - חובה, ראיה מרחבית ויכולת עבודה תחת לחץ....
העבודה בימים א' - ה' נכונות למשרה מלאה – 8:00-17:00 ולעיתים 9:00-18:00 עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.עבודה מול שאר המחלקות בחברה.עיסוק בתחום הערבויות.ניהול יומן ותיאומי פגישות.מענה טלפוני.מעקב וניהול אחר משימות שוטפות.  ניסיון: ניסיון בניהול יומנים.תודעת שירות גבוהה.ראש גדול, יוזמה ונכונות לעבודה מאומצת....
העבודה בימים א' - ה' בין השעות 8:00-17:00קבלת אורחים במשרדי החברה.מענה טלפוני. מענה לכלל המחלקות בחברה וסיוע כשצריך. עיסוק בתחום הערבויות בחברה. מיון וסינון דואר פנימי וחיצוני.שליחויות והזמנת ציוד משרדי לכלל החברה. דרישות:נכונות למשרה מלאה ועבודה מאומצתסבלנות, סובלנות ותודעת שירות גבוההיוזמה וראש גדול...