073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 3 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בפ"ת דרוש/ה מנהל/ת משרד

העבודה בימים א'-ה' בין השעות: 8:30-17:00

תיאור המשרה :

העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים)   במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם במגדלי ב.ס.ר בפתח תקווה (ברח' ז'בוטינסקי – צמוד לתחנת הרכבת הקלה)

העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד .

דרישות:

ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה

היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה

בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות.

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרת בוקר א'-ה' 8:00-16:30, שישי אחת לחודש 8:00-16:00 ושישי אחת ל 13 שבועותהתפקיד כולל: *מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידהדרישות התפקיד: ניסיון של שנה לפחות בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים...
המשרה בין א-ה בשעות 9:00-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל:עריכת פרוטוקולי ועדות מכרזים/דירקטוריונים וועדות הדירקטוריוןדרישותאנגלית ברמה גבוהה - חובהתואר ראשון – יתרוןניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון...
משרה מלאה בשעות הבוקר, נכונות לשעות נוספותהתפקיד דינמי ובקצב גבוה וכולל-מתן מענה בענייני תפעול לעובדי המשרד, עבודה מול ממשקים מרובים (עובדים, לקוחות ספקים).קבלת הצעות מחיר וניהול מו"מ עם ספקים בתחומי תפעול. ריכוז נתונים משרדיים והפקת דוחות בנושאי תפעול ואדמיניסטרציה. הזמנות רכש ועבודה ספקים במגוון תחומים.ליווי תהליכי קליטה וסיומי העסקה ברמת התפעול.מתן מענה וטיפול בתקלות ופניות בנושאים שונים (אחזקה, ביטחון, רכש ועוד).דרישות התפקיד:יחסי אנוש מצוינים, מוכוונות שירות גבוהה.יכולת סדר וארגון ברמה גבוה...