073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למשרד עו"ד בת"א דרוש/ה מזכיר/ה.

העבודה בימים א-ה בין השעות: 8:00-15:30

התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאומי פגישות, סיוע שוטף לעו"ד במשרד, קשר עם לקוחות, תיאום פגישות, ארגון חדרי ישיבות, ניהול יומן מורכב, הזמנת טיסות, סיוע לשאר עו"ד במשרד, חיובי הגשת קפה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף,

דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרד עו"ד - חובה, היכרות עם תוכנת קומיט – יתרון, נדרשת אנגלית ברמה גבוהה (לצורך דיבור, קריאה וכתיבה), ידע בתוכנות האופיס - חובה

המשרה אויישה בתאריך 02/05/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרת בוקר א'-ה' 8:00-16:30, שישי אחת לחודש 8:00-16:00 ושישי אחת ל 13 שבועותהתפקיד כולל: *מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידהדרישות התפקיד: ניסיון של שנה לפחות בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים...
המשרה בין א-ה בשעות 9:00-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל:עריכת פרוטוקולי ועדות מכרזים/דירקטוריונים וועדות הדירקטוריוןדרישותאנגלית ברמה גבוהה - חובהתואר ראשון – יתרוןניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון...
משרה מלאה בשעות הבוקר, נכונות לשעות נוספותהתפקיד דינמי ובקצב גבוה וכולל-מתן מענה בענייני תפעול לעובדי המשרד, עבודה מול ממשקים מרובים (עובדים, לקוחות ספקים).קבלת הצעות מחיר וניהול מו"מ עם ספקים בתחומי תפעול. ריכוז נתונים משרדיים והפקת דוחות בנושאי תפעול ואדמיניסטרציה. הזמנות רכש ועבודה ספקים במגוון תחומים.ליווי תהליכי קליטה וסיומי העסקה ברמת התפעול.מתן מענה וטיפול בתקלות ופניות בנושאים שונים (אחזקה, ביטחון, רכש ועוד).דרישות התפקיד:יחסי אנוש מצוינים, מוכוונות שירות גבוהה.יכולת סדר וארגון ברמה גבוה...