073-2270270

המעסיק כבר זימן 2 לראיון

למשרד עו"ד בב.ס.ר דרוש/ה מנהלת משרד

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:30

התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, ניהול יומנים, הכנה וסידור חדרי ישיבות, מעקב אחר הזמנות ציוד ותקשורת עם ספקים, שיחות גבייה, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות התפקיד: בעלת תואר אקדמי- חובה , ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה.


המשרה אויישה בתאריך 24/07/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל: מתן מענה אישי ומקצועי לשופים ועו"ד, מענה טלפוני וניתוב השיחות, הזנת שעות לכלל עו"ד במשרד, הדפסות, אירוח והכנת קפה, טיפול בדואר נכנס ויוצא, אירוח וכן אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- חובה, , אנגלית ברמה טובה- חובה...
המשרה בימים א-ה בין 9:00-18:00/17:00התפקיד כולל: זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'התפקיד כולל : סיוע לצוות המשפטי במחלקת הנדל"ן במשרד בכל הקשור בניהול מאגר מידע, הגשת דיווחים לרשויות השונות,רישומים בטאבו, לרבות עבודה שוטפת מול גורמים שונים במשרד ומחוצה לו.דרישות התפקיד: ניסיון בחברת נדל"ן/ משרד עו"ד - יתרון, ניסיון בתפקיד דומה- יתרוןיכולת סדר וארגון, שימת לב לפרטים ודיוקהיכרות וניסיון בעבודה עם מערכות אופיס (word, Excel, Outlook ועוד.) ...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 9:00-18:00 או 8:30-17:30התפקיד כולל: מתן טלפוני , הגשות ומעקב בנט המשפט, תיאום פגישות וישיבות, הזמנת ציוד משרדי, הכנת מסמכים רשמיים, קבלת קהל, אירוח, הדפסות, תיוקים, סריקות, דואר, פקסים, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, , ניסיון במשרד עו"ד - חובה....