073-2270270

המעסיק כבר זימן 8 לראיון

לחברה מובילה ויקרתית בתחום הנדל"ן בת"א דרוש/ה פקידת רכש

העבודה בימים א' - ה' נכונות למשרה מלאה – 8:00-17:00 ולעיתים 9:00-18:00

  • עבודה מול מנהלי התחזוקה באתרים השונים
  • פתיחת ספקים במערכת
  • בדיקת חשבוניות והזנתם למערכת
  • ביצוע הזמנות רכש
  • העברת תשלומים לספקים

 

ניסיון:

  • משרה מלאה
  • ידע בסיסי בהנהלת חשבנות

תודעת שירות גבוה וראש גדול

המשרה אויישה בתאריך 27/10/2024

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א-ה בין השעות: 10:00-18:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאום פגישות מרובות משתתפים, צילומים, דואר, שליחויות, הגשת חומר לביהמ"ש, סיוע למנהלת המשרד וכו'.דרישות התפקיד: ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון....
עבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00התפקיד כולל: ניהול לוחות זמנים של מס' עו"ד ושותפים, ניתוב שיחות, משימות אדמיניסטרטיביות כלליות כמו הכנה של חדר הישיבות לקראת ישיבה, פינוי לאחריה, דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון...
משרה מלאה א-ה בין -9:00-18:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, הגשות בנט המשפט, הכנת מסמכים, תיוקים רבים, דואר, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד. דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובהניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון היכרות עם תוכנות נט המשפט ועו"דכנית - יתרון ...