כבר 84 מועמדויות הוגשו
מתמחה באגף ב' - נציבות תלונות הציבור בירושלים
אגף ב' בנציבות תלונות הציבור אחראי על בירור תלונות של עובדים בשירות הציבורי על מעסיקיהם וכן מברר בקשות לצווי הגנה של עובדים אשר חשפו מעשי שחיתות. כמו כן עוסק האגף בבירור תלונות על גופים שונים, ובהם בין היתר נציבות שירות המדינה, מינהלת הגמלאות, רשות שוק ההון ועוד.
המתמחה באגף ב' עובד/ת בעיקר עם סגנית מנהלת האגף ועם צוות עורכי הדין באגף.
המתמחה מסייע/ת בבירור תלונות מן הציבור וכן מסייע/ת במחקר ואיתור חומר משפטי ובהכנת חוות דעת וסיכומים בתיקים שונים. בהתאם לצורך המתמחה מקבל/ת קהל,משתתף/ת בדיונים מקצועיים פנימיים ובפגישות עם גופים ציבוריים וגורמים נוספים.
כישורים נדרשים: חשיבה משפטית ברמה גבוהה, מוטיבציה, מחויבות גבוהה לשירות הציבורי, יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה ויחסי אנוש מצוינים.
על המועמד/ת לצרף לבקשה את המסמכים הבאים: א. קורות חיים מפורטים; ב. גיליונות ציונים מעודכנים הכוללים ממוצע משוקלל מכל שנות הלימוד במסמך רשמי של המוסד שבו למדו; ג. תעודות בגין השכלה נוספת ד. המלצות; ה. תעודת בוגר במשפטים או אישור של מוסד מוכר כהגדרתו בכללי לשכת עורכי הדין (רישום מתמחים ופיקוח על התמחות), התשכ"ב-1962, המעיד כי המועמד/ת מצוי/ה בשנת הלימודים השלישית או כי הוא/היא סיים/ה את שנת הלימודים השלישית לקראת תואר בוגר במשפטים; ; ו. עבודה משפטית שכתב/ה המועמד/ת .
זימון לראיון יותנה במילוי טופס הצהרה בדבר קרובי משפחה ובדבר ניגוד עניינים - שיישלח למועמדים שיוחלט לזמנם לראיון.
ניתן להגיש מועמדות עד ליום 18/11/24
פרטים על אודות הנציבות אפשר למצוא באתר האינטרנט של משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
סרטון תדמית:
איך מתקבלים למשרה כזו?
-
01ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
-
02מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
-
03מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
-
04מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
-
05נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
-
06פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש
משרות חמות










