073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

כבר 25 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מזכיר/ה

העבודה בימים א'- ה' בין השעות08:00-17:00

08:00-15:00 יום קצר

09:00-19:00 יום ארוך


  • ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים.
  • טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות באופן עצמאי.
  • עבודה בצוות לצד מזכירות נוספות.
  • מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לעורכי הדין במחלקה.
  • מענה טלפוני
  • קבלת לקוחות והגשת שתיה
  • דואר
  • בנקים
  • טיפול בנוטריונים
  • מעקב אחר טבלאות אקסלים

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתחום המזכירות, כולל שנה במשרד עורכי דין.
  • יכולת ארגון וניהול משימות: יכולת מוכחת בניהול יומנים ותיאומים מורכבים.
  • עבודה בצוות: יחסי אנוש מעולים ויכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם צוותים נוספים.
  • השכלה: תואר אקדמי – יתרון משמעותי.
  • אינטליגנציה גבוהה, בגרות אישית ומקצועית, ויכולת להתמודד עם אתגרים בצורה מיטבית.


המשרד הינו סביבת עבודה מקצועית ומשפחתית.

אפשרות להתפתחות אישית וקריירה לטווח ארוך.



איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל: ניהול יומן הבעלים, תיאום פגישות, סיוע למנהל המשרד, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמינייסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.ידע והכרות עם נט המשפט- יתרון.ידע והיכרות עם תוכנת משפטית- יתרון.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש.* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

כבר 2 מועמדויות הוגשו

העבודה בימים א-ה בין השעות : 9:00-16:00, (גמישות ל- 4 ימים, ללא ימי רביעי).התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות ועידה, ניהול יומנים, מתן מענה אישי ומקצועי לעובדי המשרד, כתיבת מיילים , קבלת אורחים ואירוח, הדפסות, כריכות, תיוקים, צילומים, אירוח ועוד.דרישות התפקיד: ניסיון קודם באדמיניסטרציה - יתרון משמעותי...
העבודה בימים א'-ה' משרה מלאההתפקיד כולל : הוצאת חשבונות ללקוחות.חשבוניות על תקבולים.גבייה.הוצאת חשבוניות מסעבודה מול שותפים.נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך....