המעסיק כבר זימן 6 לראיון
למשרד בינוני בגודלו, איכותי ומדורג באזור בני ברק דרוש/ה מזכיר/ה
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00 (גמיש).
התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור.
דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון.
איך מתקבלים למשרה כזו?
-
01ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
-
02מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
-
03מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
-
04מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
-
05נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
-
06פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש
משרות חמות