073-2270270

כל המידע על עולם המשפט

מרוכז במקום אחד

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחדרי ישיבות

משרה א'-ה' ימים א-ה עבודה במשמרות (חובה זמינות מלאה, אין גמישות לעבודה רק בשעות הבוקר)+ שישי אחת לחודש. שעות אמצע שבוע: 7-15:30, 14:30-21

לא מתאימה לסטודנטים! 

התפקיד כולל: * תפעול שוטף של חדרי הישיבות

* תיאום פגישות בחדרי הישיבות

* הכנת חדרי הישיבות לפגישות

* קבלת אורחים

* הזמנת כיבוד ומוניות

דרישות:

* אין צורך בניסיון קודם

* ניסיון בתפקיד שירות פרונטלי- יתרון משמעותי

* אנגלית ברמה טובה חובה

* ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ, סדר וארגון

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה בין א-ה במשרה מלאה (גמיש מעט)התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, כנת מסמכים, פתיחת תיקים, מעקב אחר החלטות, עדכונים במערכת, ניהול יומן הדיונים.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה....
העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:30-17:00 גמישהתפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה טלפוני, קבלת קהל ואירוח, הזמנת ציוד, דואר, מתן מענה אישי, הגשות בנט המשפט, עבודה על קומיט, שלחויות, הדפסות, צילומים, כריכות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי עו"ד -חובה...
אווירה כיפית מקצוענות ללא פשרות אופי משפחתי
משרה א-ה בין 8:30-17:30התפקיד כולל: ניהול יומנים תיאומי פגישות, זום, מתן מענה אישי ומקצועי לשותפים, ניהול משרדי שוטף, התנהלות מול חברות אחזקה , הכנת מסמכים , הוצאת חשבוניות, הזמנת ציוד, אדמניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד:• ניסיון קודם כמזכירה/כמנהלת משרד במשרדי עו"ד – יתרון• שליטה מלאה בתוכנות מחשב כגון - , Outlook , Excel ועוד• ניהול יומנים ותיאום פגישות (פרונטליות וב-Zoom)• סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי• ניסיון בעבודה מול ספקים•יכולת ביטוי גבוהה, אחריות ויסודיות• מענה טלפוני ואד...