משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש
התמחות באגף א', נציבות תלונות הציבור
אגף א' בנציבות תלונות הציבור אחראי על בירור תלונות על גופים רבים, ובהם משרד המשפטים, משרד הפנים, משרד החוץ ומשרד הקליטה, רשות האוכלוסין וההגירה, הנהלת בתי המשפט, רשות האכיפה והגבייה ועוד.
המתמחה באגף א' עובד/ת בכפוף לסגן מנהל האגף ועם צוות עורכי הדין באגף. במידת הצורך משתתף/ת בדיונים פנימיים ובפגישות עם גופים נילונים וגורמים נוספים.
המתמחה עוסק/ת בבירור תלונות מן הציבור וכן מסייע/ת במחקר ואיתור חומר משפטי ובהכנת חוות דעת וסיכומים בתיקים מורכבים.
כישורים נדרשים: חשיבה משפטית ברמה גבוהה, מוטיבציה, מחויבות גבוהה לשירות הציבורי, יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה ויחסי אנוש מצוינים.
על המועמד/ת לצרף למועמדות את המסמכים הבאים: א. מסמך ובו קורות חיים מפורטים; ב. גיליונות ציונים מעודכנים הכוללים ממוצע משוקלל מכל שנות הלימוד במסמך רשמי של המוסד שבו למדו; ג. תעודות בגין השכלה נוספת ד. המלצות; ה. תעודת בוגר במשפטים או אישור של מוסד מוכר כהגדרתו בכללי לשכת עורכי הדין (רישום מתמחים ופיקוח על התמחות), התשכ"ב-1962, המעיד כי המועמד/ת מצויה בשנת הלימודים השלישית או כי סיימ/ה את שנת הלימודים השלישית לקראת תואר בוגר במשפטים; ו. עבודה משפטית שכתב/ה המועמד/ת.
זימון לראיון יותנה במילוי טופס הצהרה בדבר קרובי משפחה ובדבר ניגוד עניינים - שיישלח למועמדים שיוחלט לזמנם לראיון.
המועד האחרון להגשת מועמדות: 20.7.25. המשרד רשאי להאריך מועד זה.
.סרטון תדמית:
איך מתקבלים למשרה כזו?
-
01ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
-
02מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
-
03מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
-
04מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
-
05נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
-
06פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש
משרות חמות





