073-2270270

למשרד עו"ד בהרצליה דרוש/ה מזכיר/ה

העבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00/17:00

התפקיד כולל: מענה לטלפונים, השגת לקוחות, אירוח, תיאום פגישות וניהול יומנים, הגשות בנט המשפט, פתיחת תיקים, מעקב על דיונים וביצוע שיחות מכירות, שימור לקוחות, הוצאת שכ"ט, הוצאת חשבוניות, צילומים, הדפסות, כריכות, תיוקים, אירוח , מתן שירות אדמיניסטרטיבי כולל לכל צורך שעולה מצד הצוות המשפטי.

דרישות התפקיד: ניסיון בתחום האדמיניסטרציה - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון והיכורת עם תוכנות נט המשפט - יתרון.



איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה' למשרה מלאה. גמישהתפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, טיפול בעניינים מקצועיים ואישיים של השותף, קשר אישי ורציף עם לקוחות, גבייה מלקוחות, התנהלות בתוכנת נט המשפט, דואר, עדכון חיובים במערכת, תתכן גם עבודה כמו בדיקת ניגוד עניינים, אירוח לקוחות פקסים, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות-מועמדים עם ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה!אנגלית ברמת שפת אם/גבוהה מאוד- חובה!שירותיות ויחסי אנוש טובים....

המעסיק כבר זימן 2 לראיון

עבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00התפקיד כולל: ניהול לוחות זמנים של מס' עו"ד ושותפים, ניתוב שיחות, משימות אדמיניסטרטיביות כלליות כמו הכנה של חדר הישיבות לקראת ישיבה, פינוי לאחריה, דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון...
העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:30-17:30.התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אדמיניסטרציה שוטפת, מתן סיוע ומענה לעורכי הדין במשרד.תחילת עבודה: מיידית.דרישות התפקידבעל /ת ניסיון במשרד עורכי דין - יתרון.הבנה ביישומי המחשב והכרת תוכנות Zoom, Outlook.אנגלית ברמה טובה.ייצוגי /ת, שירותי /ת, בעל /ת עברית רהוטה וראש גדול....