073-2270270

כבר 6 מועמדויות הוגשו

למשרד עורכי דין בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה לטווח ארוך.

העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:30-17:30.

התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, אדמיניסטרציה שוטפת, מתן סיוע ומענה לעורכי הדין במשרד.

תחילת עבודה: מיידית.

דרישות התפקיד

בעל /ת ניסיון במשרד עורכי דין - יתרון.

הבנה ביישומי המחשב והכרת תוכנות Zoom, Outlook.

אנגלית ברמה טובה.

ייצוגי /ת, שירותי /ת, בעל /ת עברית רהוטה וראש גדול.


המשרה אויישה בתאריך 12/08/2025

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה' למשרה מלאה. גמישהתפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים, טיפול בעניינים מקצועיים ואישיים של השותף, קשר אישי ורציף עם לקוחות, גבייה מלקוחות, התנהלות בתוכנת נט המשפט, דואר, עדכון חיובים במערכת, תתכן גם עבודה כמו בדיקת ניגוד עניינים, אירוח לקוחות פקסים, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות-מועמדים עם ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה!אנגלית ברמת שפת אם/גבוהה מאוד- חובה!שירותיות ויחסי אנוש טובים....
עבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00התפקיד כולל: ניהול לוחות זמנים של מס' עו"ד ושותפים, ניתוב שיחות, משימות אדמיניסטרטיביות כלליות כמו הכנה של חדר הישיבות לקראת ישיבה, פינוי לאחריה, דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון...
משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 (מעט גמישות)התפקיד כולל: ניהול יומן הבעלים, תיאום פגישות, סיוע למנהל המשרד, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמינייסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.דרישות:ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובההיכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה.ידע והכרות עם נט המשפט- יתרון.ידע והיכרות עם תוכנת משפטית- יתרון.יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש.* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....