073-2270270

למשרד עו"ד מהגדולים והמובילים בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת ערב

זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה' בין 14:00-20:00

תחומי אחריות:

  • ניהול יומנים ומתן מענה שוטף לשותפי המחלקה
  • מענה לטלפונים וניתוב שיחות
  • קביעת פגישות מרובות משתתפים, פנימיות ומול גורמים חיצוניים
  • תיאום שיחות זום, שיחות ועידה ועוד
  • ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות (צילומים, כריכות וכו')

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי לפחות 1-2 שנים – יתרון
  • ניסיון בתפקיד מזכירותי ממשרד עורכי דין – יתרון
  • היכרות עם תוכנות משפטיות – יתרון
  • שליטה ביישומי מחשב, לרבות Office, Outlook, Zoom וכיו"ב – חובה
  • אנגלית ברמה טובה
  • כושר ביטוי גבוה
  • דיסקרטיות ואמינות
  • יחסי אנוש מצוינים


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.  דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות ממשרד עו"ד- חובה. אנגלית ברמת שיחה והבנה- חובה. היכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה. ידע והכרות עם נט המשפט- חובה. ידע והיכרות עם תוכנת קומיט- יתרון. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

אופי משפחתי
העבודה בימים א'-ה' במשמרות 08:30-17:00 | 10:30-19:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לטלפונים, התנהלות מול ספקי המשרד, קבלה ואירוח לקוחות, אחריות על: שליחויות, הגשות לבית משפט, דואר, צילומים והכנת נספחים, כספים והנה"ח הכולל: מעקב גבייה והוצאות, חיובים חודשיים – עבודה על תוכנת "משפטית", התנהלות עם חשבונות נאמנות.מה חשוב לנו? ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה,ניסיון עבודה במשרד עורכי דין - יתרוןניסיון עבודה עם נט המשפט - יתרוןניסיון ורקע בהנהלת חשבונות בסיסית - יתרוןשליטה מוחלטת בסביבת ע...
משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידה * מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחותדרישות: * ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. * אנגלית ברמה גבוהה - חובה * סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות, כישורים בין אישיים ט...