073-2270270

כבר 2 מועמדויות הוגשו

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה מזכיר/ת בוקר

משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועות

התפקיד כולל: מענה טלפוני ובתכתובות מייל

* קבלת הודעות ופניות

* ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל

* שיחות ועידה

* מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים

* אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחות

דרישות:

* ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה.

* אנגלית ברמה גבוהה - חובה

* סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות, כישורים בין אישיים טובים.

* ראש גדול, חרוצה, מוסר עבודה גבוה.




איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה מלאה א-ה 8:30-17:00 ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, הזמנת ציוד משרדי, ביצוע שליחויות שונות, מענה טלפוני, אדמיניסטרטציה כללית ואחריות על כיבוד ונראות המשרד.  דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות ממשרד עו"ד- חובה. אנגלית ברמת שיחה והבנה- חובה. היכרות ויידע ביישומי האופיס- חובה. ידע והכרות עם נט המשפט- חובה. ידע והיכרות עם תוכנת קומיט- יתרון. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות תוך הגדלת ראש. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

אופי משפחתי
העבודה בימים א'-ה' במשמרות 08:30-17:00 | 10:30-19:00התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לטלפונים, התנהלות מול ספקי המשרד, קבלה ואירוח לקוחות, אחריות על: שליחויות, הגשות לבית משפט, דואר, צילומים והכנת נספחים, כספים והנה"ח הכולל: מעקב גבייה והוצאות, חיובים חודשיים – עבודה על תוכנת "משפטית", התנהלות עם חשבונות נאמנות.מה חשוב לנו? ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה,ניסיון עבודה במשרד עורכי דין - יתרוןניסיון עבודה עם נט המשפט - יתרוןניסיון ורקע בהנהלת חשבונות בסיסית - יתרוןשליטה מוחלטת בסביבת ע...
זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה' בין 14:00-20:00תחומי אחריות:ניהול יומנים ומתן מענה שוטף לשותפי המחלקהמענה לטלפונים וניתוב שיחותקביעת פגישות מרובות משתתפים, פנימיות ומול גורמים חיצונייםתיאום שיחות זום, שיחות ועידה ועודביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות (צילומים, כריכות וכו') דרישות התפקיד:ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי לפחות 1-2 שנים – יתרוןניסיון בתפקיד מזכירותי ממשרד עורכי דין – יתרוןהיכרות עם תוכנות משפטיות – יתרוןשליטה ביישומי מחשב, לרבות Office, Outlook, Zoom וכיו"ב – חובהאנגלית ברמה טובה...