073-2270270

משרד עו"ד באזור בסר בבני ברק מחפש מזכיר/ה למחלקת נדל"ן

עבודה בימים א-ה במשרה מלאה

התפקיד: הגשות בנט המשפט, פתיחת תיקים, כתיבה ועריכת מסמכים ונספחים, הכרות עם תוכנות, אדמיניסטרציה שוטפת, התנהלות מול רשויות.

דרישות התפקיד: אמינות, אחריות, סדר וארגון – חובה!

שליטה בתוכנות האופיס – במיוחד אקסל.

יכולת עמידה בתנאי לחץ, טיפול בלו"ז, יחסי אנוש טובים, הגדלת ראש, ייצוגי/ת, שירותי/ת, נעימ/ה אינטיליגנט/ית.



איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א-ה בין 9:00-18:00/17:00התפקיד כולל: זמינות למשרה מלאה, בימים א'- ה'התפקיד כולל : סיוע לצוות המשפטי במחלקת הנדל"ן במשרד בכל הקשור בניהול מאגר מידע, הגשת דיווחים לרשויות השונות,רישומים בטאבו, לרבות עבודה שוטפת מול גורמים שונים במשרד ומחוצה לו.דרישות התפקיד: ניסיון בחברת נדל"ן/ משרד עו"ד - יתרון, ניסיון בתפקיד דומה- יתרוןיכולת סדר וארגון, שימת לב לפרטים ודיוקהיכרות וניסיון בעבודה עם מערכות אופיס (word, Excel, Outlook ועוד.) ...

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 9:00-18:00 או 8:30-17:30התפקיד כולל: מתן טלפוני , הגשות ומעקב בנט המשפט, תיאום פגישות וישיבות, הזמנת ציוד משרדי, הכנת מסמכים רשמיים, קבלת קהל, אירוח, הדפסות, תיוקים, סריקות, דואר, פקסים, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה, , ניסיון במשרד עו"ד - חובה....
העבודה בימים א'-ה' למשרה של 7 שעותהתפקיד כולל: מענה טלפונית וניתוב דואר אלקטרוני, ניהול דיונים, מתן שירות לשותפים ועורכי דין, התנהלות מול חברות ביטוח, ראיה רחבה בכל סיוע תפעולי ואדמינסטרטיבי שנדרש.ניסיון עו"ד - חובה....