073-2270270

כבר 4 מועמדויות הוגשו

משרד עו"ד באזור בסר בבני ברק מחפש מנהל/ת תפעול

עבודה בימים א-ה משרה גלובלית

התפקיד: ניהול מערך התפעול של המשרד - לרבות אחזקה, לוגיסטיקה, רכש ציוד תקשורת, ניהול מלאי משרדי והזמנות שוטפות, אחריות כוללת על ציוד תקשורת, ספקים, טיפול בתקלות ובקרה, ניהול מו"מ, הצעות מחיר ובקרת שירות, הובלת פרויקטים תפעוליים, ניהול תהליכי עבודה ונהלים, אחריות על קליטת עובדים תפעולית, בקרה חיצונית על הוצאות המשרד ועבודה מול מחלקת כספים,

דרישות התפקיד: ניסיון ניהולי קודם אדמיניסטרטיבי או תפעולי - חובה

ניסיון מוכח בניהול ספקים רכש ומלאי - חובה

יכולת סדר, דיוק וירידה לפרטים, עין בוחנת לתחזוקת המשרד כפי הנדרש




איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

העבודה בימים א'- ה' בין השעות 9:00-15:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות, השגת שיחות, קבלת קהל, כריכות, הדפסות, מיילים, סיוע בעניינים אישיים ומקצועיים, סיוע בבק אופיס במחלקת שיווק, סיוע בגיוס עובדים.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון....

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

המשרה בימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:30 -/9:00-18:00 (גמיש)העבודה כוללת: ניהול יומנים, תיאומי פגישות, הזמנת ציוד, אירוח, הוצאת חשבוניות וקבלות, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: דרישות התפקיד:•   ניסיון באדמיניסטרציה - חובה.ניסיון ממשרדי עו"ד - חובה....
עבודה בימים א-ה בין השעות: 9:00-18:00התפקיד כולל: ניהול לוחות זמנים של מס' עו"ד ושותפים, ניתוב שיחות, משימות אדמיניסטרטיביות כלליות כמו הכנה של חדר הישיבות לקראת ישיבה, פינוי לאחריה, דרישות התפקיד: ניסיון באדמיניסטרציה - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון...