073-2270270

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למשרד עו"ד גדול ומוביל בת"א דרוש/ה פקיד/ת קבלה לקומת הכניסה

משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועות

התפקיד כולל: * מענה טלפוני: ניתוב שיחות, סינון לפי מדיניות המשרד, מתן מידע ראשוני.

* קבלת קהל: קבלת לקוחות ואורחים, הכוונה ודאגה לנוחותם.

* תפעול שוטף: טיפול בדואר ושליחויות, עדכון רשימות טלפונים.

* עבודה מול ספקים: תיאום מול שליחים ושירותים חיצוניים.

*תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע לצוות המשרד בביצוע משימות מזדמנות.

דרישות:

• ניסיון קודם בעבודה דומה – יתרון

• יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ובמערכות ניהול משרד

• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים וסבלנות

• יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל

• כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב 

איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: * מענה טלפוני ובתכתובות מייל * קבלת הודעות ופניות * ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל * שיחות ועידה * מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים * אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחותדרישות:* ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. * אנגלית ברמה גבוהה * סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות, כישורים בין אישיים טובים. ...
העבודה בימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00 ימי חמישי 8:00-16:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות, השגת שיחות, קבלת קהל, כריכות, הדפסות, מיילים, סיוע בעניינים אישיים ומקצועיים,במידת הצורך גיבוי בעמדות השונות ותמיכה במערך הבק אופיס.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה, ניסיון ממשרדי עו"ד- יתרון משמעותי, אנגלית ברמה טובה....
העבודה בימים א'- ה' בין השעות 9:00-15:00התפקיד כולל: ניהול יומנים, תיאום פגישות מרובות, השגת שיחות, קבלת קהל, כריכות, הדפסות, מיילים, סיוע בעניינים אישיים ומקצועיים, סיוע בבק אופיס במחלקת שיווק, סיוע בגיוס עובדים.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי - יתרון....