073-2270270

משרה חדשה - תהיה הראשון להגיש

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכת דיקן ומנהלת בית הספר בבית ספר דינה רקנאטי לרפואה באוניברסיטת רייכמן

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכה, המעוניינ/ת לקחת חלק בבניה ופיתוח בית ספר חדשני לרפואה.

עבודה בימים א' - ה' משרה מלאה בין 8:00-16:00

הגדרת התפקיד:

הגדרת התפקיד:

ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.

ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים.

ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול. 

ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נציגי ממשל וארגונים בינ"ל.

משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.

היקף המשרה 100%, בלשכת הדיקן.

עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה.

 

דרישות התפקיד:

תואר אקדמי

ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה - ניהול לשכה של ארגון ציבורי או חברה עסקית גדולה

ניסיון בניהול מספר יומנים של מנהלים בכירים - יתרון 

שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ניסיון בעבודה עם מערכות מידע וניהול ארגוניות

דיסקרטיות והתנהלות מקצועית בסביבה אקדמית ודינמית 

יכולת גבוהה לעבודה בסביבה מרובת משימות, תחת לחץ ובדינמיקה משתנה

יוזמה, יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות

תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים

ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

המשרה בימים א-ה במשרה מלאה התפקיד כולל: Back Office תמיכה בפעילות המחלקה. ניהול, בקרה ותיאום של תהליכים משפטיים ורגולטוריים, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים (בנקים, רשויות, משרדי עו"ד), הכנת דו"חות סטטוס שבועיים, הגשת מסמכים ותיאום שליחויות, ניהול יומן ותזכורות למחלקה, מעקב יומי אחר ביצוע משימות ומתן תזכורות בהתאם,.דרישות התפקידניסיון קודם כעוזר/ת משפטי/ת, מזכיר/ה משפטי/ת או תפקיד Back Office דומה – יתרון משמעותי.השכלה אקדמית רלוונטית – יתרון (משפטים / מנהל עסקים / מנהל ומזכירות).שלי...
העבודה בימים א'-ה', בין השעות: 8:30-17:30 (גמיש)העבודה כוללת: בניהול פרויקטים, הוצאת חשבוניות וקבלות, הכנת דוחות ומשכורות, אפי אוור, רווחה, קליטת עובדים ספקים ניהול מו"מ , הזמנת ציוד, אדמיניסטרציה שוטפת.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרציה קודם - חובה, ניסיון במשרדי עו"ד - יתרון, ניסיון בתוכנת עו"דכנית - יתרון אנגלית ברמה טובה - חובה....
משרה א'-ה' ימים א-ה' 8:00-16:30, שישי אחת ל13 שבועותהתפקיד כולל: * מענה טלפוני: ניתוב שיחות, סינון לפי מדיניות המשרד, מתן מידע ראשוני. * קבלת קהל: קבלת לקוחות ואורחים, הכוונה ודאגה לנוחותם. * תפעול שוטף: טיפול בדואר ושליחויות, עדכון רשימות טלפונים. * עבודה מול ספקים: תיאום מול שליחים ושירותים חיצוניים. *תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע לצוות המשרד בביצוע משימות מזדמנות.דרישות:• ניסיון קודם בעבודה דומה – יתרון • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה באופיס ובמערכות ניהול משרד • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש...