073-2270270

כבר 5 מועמדויות הוגשו

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכת דיקן ומנהלת בית הספר בבית ספר דינה רקנאטי לרפואה באוניברסיטת רייכמן

למוסד לימודים מוביל דרוש/ה מנהל/ת לשכה, המעוניינ/ת לקחת חלק בבניה ופיתוח בית ספר חדשני לרפואה.

עבודה בימים א' - ה' משרה מלאה בין 8:00-16:00

הגדרת התפקיד:

הגדרת התפקיד:

ניהול שוטף של לשכת הנהלת בית הספר, לרבות תכנון וארגון העבודה היומיומית.

ניהול יומני חברי הנהלת בית הספר, תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עם גורמי חוץ ופנים, לרבות סנכרון פגישות רבות משתתפים.

ארגון החומרים הנדרשים לפגישות, פרוטוקולים ומעקבי סטטוס לסגירת מעגלי טיפול. 

ניהול הקשר עם סגל אקדמי, מינהלי וגורמי חוץ, לרבות ממשקים בקמפוס, נציגי ממשל וארגונים בינ"ל.

משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.

היקף המשרה 100%, בלשכת הדיקן.

עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה.

 

דרישות התפקיד:

תואר אקדמי

ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה - ניהול לשכה של ארגון ציבורי או חברה עסקית גדולה

ניסיון בניהול מספר יומנים של מנהלים בכירים - יתרון 

שליטה מלאה בתוכנות אופיס, ניסיון בעבודה עם מערכות מידע וניהול ארגוניות

דיסקרטיות והתנהלות מקצועית בסביבה אקדמית ודינמית 

יכולת גבוהה לעבודה בסביבה מרובת משימות, תחת לחץ ובדינמיקה משתנה

יוזמה, יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות

תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים

ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית


איך מתקבלים למשרה כזו?

  • 01
    ממלאים פרטים במערכת סופר ידידותית של קודקס
  • 02
    מגישים מועמדות למשרות שעושות לכם את זה
  • 03
    מרבית המשרות שתראו הם כאלו שעדיין לא ממש בשוק. אפילו אצל המעסיק הרוב עוד לא יודע
  • 04
    מקבלים מידע על המעסיק ועל המשרה המתפנה מהמקורות הכי אמינים
  • 05
    נהנים מהכנה לראיון ומליווי במשא ומתן על התנאים
  • 06
    פותחים את הבוקר עם חיוך במקום עבודה חדש

משרות חמות

שעות נוחות העובדים במרכז מקצוענות ללא פשרות
העבודה בימים א'-ה בין 9:00-17:00התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות ואדמיניסטרציה שוטפת, אירוח, התנהלות מול לקוחות בארץ ובחו"ל, סיוע באירועי חברה ואפיאוור, פתיחת תיקים, התנהלות מוך מסמכים משפטיים, טאבו, רשות מקרקעין, העברת כספים ואיסוף חומר לרו"ח.דרישות התפקיד: ניסיון אדמיניסטרטיבי ממשרדי ערכי דין - יתרון משמעותי , שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה, שליטה בנט המשפט - יתרון....
תיאור התפקיד: מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף.המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות, ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה, סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.הכישורים הנדרשים :אקדמאי - חובהניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול – יתרוןגישה ומכוונות טכנולוגית - חובהניהול חשבונות ותקציב, מומחיות במערכת SAP - חובהידע וניסיון ...
אופי משפחתי משלם מעל לממוצע חופש פעולה
משרדנו מחפש מנהל/ת משרד עם אחריות, סדר ויחסי אנוש מצוינים.אנחנו מתמחים בתחום הנדל"ן, ומחפשים מישהו/י עם ראש גדול, רצון ללמוד ולהתפתח, ויכולת ניהולית טובה. ניסיון קודם – יתרוןידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותיעבודה במשרה מלאה | ימים א'-ה' | 09:00–17:00...